• 1
  • 2
Igår, 23:53
Medlem
kalkryggars avatar
Jag misstänker att han kanske går Muslimska Brödraskapets ärenden i första hand. Så vad som verkligen sas kommer vi aldrig få reda på.

Socialdemokraterna har ett ganska djupt samarbete med Muslimska Brödraskapet i Göteborg. Det kan nog Ann-Sofie Hermansson berätta mer om. Hon var ordförande i Kommunstyrelsen men Socialdemokraterna pressades av Muslimska Brödraskapet att sparka ut henne och pressen blev så stor att de gjorde det i panik framför öppen ridå i Göteborg.

Några av de värsta gängen är just muslimer och till och med imamer. Frågan är om budskapet från Muslimska Brödraskapet verkligen väger så tungt. Jag tror inte det eftersom de kriminella anammar en annan muslimsk filosofi.
Citera
Igår, 23:58
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Du tror att AB Mord upphör om man legaliserar cannabis (och andra droger)?

Släpp pipan, mannen.
Jag går på alkoholen sedan flera år tillbaka.´Som sagt, gör om och gör rätt. Och jag kan genuint säga till dig att jag är 100 gånger farligare på alkoholen än när jag har rökt. För när jag rökte så stod jag upp när det verkligen var fara för någon annans liv. Men på alkoholen så är jag bara totalt livsfarlig konstant samt impulsiv. Men, oavsett påverkan så vågar jag att agera. Inte bara plocka upp telefonen och försöka skydda sig själv genom ett larvsamtal! Ja jag skrev LARV!

Räddat både 4 svenska kvinnor från grov misshandel, även räddat en snubbe som höll på att drunkna (hoppade ut då ingen livboj fanns i närheten och tog tag i han, som då försökte klättra upp på mig och jag kunde själv ha drunknat. Jag var medveten om att det kunde ske, ändå räddade jag personen som var större än mig! Hade du gjort det ? Nej, du hade fipplat med telefonen och sedan beklagat dig din jävla tönt! Har även stått upp ensam mot 12 pers och blev brutalt misshandlad. Men jag hade och gjorde rätt då jag försvarade en utsatt invandrar kvinna. Hade du gjort det ? Nej. För du är en äcklig jävla samhällsprodukt! Har även räddat en bebis ifrån att trilla och slå i så hårt att den skulle ha fått skallen spräckt!

Och det spelar ingen roll vad du spyr ur dig som ex " du borde varken bruka droger eller dricka" För jag gör det som är lagligt. Att ni sedan pushar mig till att vara en riktigt arg TJUR istället för att vara ödmjuk och stå upp för rättvisan med fördel för samhället ÄR HELT OCH HÅLLET ERAT VAL!

Faktum är att jag funderar på att involvera mig i dessa kriminella miljöer då man inte får något andnings utrymme i vilket fall som helst. Så varför gå och må dåligt i det tysta när jag kan få släppa loss all min ilska, när jag inte får vara fredlig? Där kan jag även tjäna snabba pengar istället för att få skulder över öronen som staten ger en! Jag kan ha vapen, behöver inte bry mig om körkort, jag kan skjuta bort mina problem istället för att endast sitta i min ensamhet och må dåligt!!!

Svara på det du !

O för övrigt så är det ingen skillnad på AB mord vs AB staten. För AB mord är i direkt kontakt, AB staten gömmer sig bakom indirekta konsekvenser , som resulterar i utsatthet, skador samt både mord och självmord!

Jag växte upp i tortyr här i Sverige och har försökt vara skötsam. Cannabis räddade mitt liv och får mig att vilja utvecklas och du stoppar mig. Varför skulle jag då inte välja att gå till den aktiva sidan där jag får leva mitt liv fullt ut innan jag kanske dör våldsamt men snabbt än att leva miserabelt ända tills jag inte kan påverka min död överhuvudtaget och då ha varit otroligt svag fysiskt innan och dö plågsamt? Va? Svara på mina frågor !!!!

Och för övrigt ts, Kundali Yoga uppstod då de som lärde ut det brukade cannabis dagligen! Så SÄTT DIG NER!

Ärligt talat, jag och många fler börjar ledsna på Sveriges fisförnämhet, nonchalans, högfärdighet, paragrafryttande och hyckleri!
Senast redigerad av LostinDarkness Idag kl. 00:58.
Citera
Idag, 00:35
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag misstänker att han kanske går Muslimska Brödraskapets ärenden i första hand. Så vad som verkligen sas kommer vi aldrig få reda på.

Socialdemokraterna har ett ganska djupt samarbete med Muslimska Brödraskapet i Göteborg. Det kan nog Ann-Sofie Hermansson berätta mer om. Hon var ordförande i Kommunstyrelsen men Socialdemokraterna pressades av Muslimska Brödraskapet att sparka ut henne och pressen blev så stor att de gjorde det i panik framför öppen ridå i Göteborg.

Några av de värsta gängen är just muslimer och till och med imamer. Frågan är om budskapet från Muslimska Brödraskapet verkligen väger så tungt. Jag tror inte det eftersom de kriminella anammar en annan muslimsk filosofi.
Varför inte sälja ut landet till förmån till annan religion samt extremt våld framför att både avkriminalisera samt legalisera? Verkar ju jävligt sunt!

Ej riktat mot dig personligen utan passade bara in på det du skrev, så du behöver inte svara om du inte vill.
Senast redigerad av LostinDarkness Idag kl. 00:54.
Citera
Idag, 00:36
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
..
Du är online så jag väntar på svar!
Senast redigerad av LostinDarkness Idag kl. 01:02.
Citera
Idag, 03:10
Medlem
Kaka söker maka... I Muteborg vet man att trivas i hop.
Senast redigerad av noden Idag kl. 03:58.
Citera
Idag, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Det lär väl inte ens vara en fråga om att be dem sluta. Utan mer en förhandling om vilka områden och samhällsfunktioner de helt ska få ta över utan att kommunen lägger sig i. Jag undrar som sagt också i vilken utsträckning polismyndigheten underställer sig dessa förhandlingar.

Landet har havererat vad gäller dess rättsväsende. Som du säger borde det inte vara frågan om dom ska sluta med sin brottslighet , utan det Sverige behöver göra är att sluta leka bror duktig , lära av andra länder och ge dem straff som verkligen svider. Och efter dem avtjänat detta så kan man möjligen lyssna till deras vilja och hjälpa dem med deras problem, inte en dag före dess.

Jag börjar bli så trött på det nya Sverige och Europa att jag nästan får magsår.

Tycker svenska folket har varit väldigt snälla och tålmodiga ( läs för ) , och vi har fått utstå något förjävligt mycket de sista 10-15 åren. Tror inte de flesta förstår hur miserabelt dem faktiskt har det.
Citera
Idag, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Landet har havererat vad gäller dess rättsväsende. Som du säger borde det inte vara frågan om dom ska sluta med sin brottslighet , utan det Sverige behöver göra är att sluta leka bror duktig , lära av andra länder och ge dem straff som verkligen svider. Och efter dem avtjänat detta så kan man möjligen lyssna till deras vilja och hjälpa dem med deras problem, inte en dag före dess.

Jag börjar bli så trött på det nya Sverige och Europa att jag nästan får magsår.

Tycker svenska folket har varit väldigt snälla och tålmodiga ( läs för ) , och vi har fått utstå något förjävligt mycket de sista 10-15 åren. Tror inte de flesta förstår hur miserabelt dem faktiskt har det.

Ut, ut, ut är det enda som gäller och förskräcker. Hela släkthopen samtidigt.
Ingenting kommer någonsin bli bättre i Sverige och Europa förrän alla kriminella araber och afrikaner skickats hem till sina naturliga hoods.
Citera
Idag, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Ut, ut, ut är det enda som gäller och förskräcker. Hela släkthopen samtidigt.
Ingenting kommer någonsin bli bättre i Sverige och Europa förrän alla kriminella araber och afrikaner skickats hem till sina naturliga hoods.

Det är det enda rätta.

Detta eftersom det är det minsta som väntar oss ifall vi skulle få för oss att begå brott i ett utomeuropeiskt land. I ett sånt läge hade vi kunnat gråta av tacksamhet över att bara bli deporterade.

Vidare skall makteliten som ägnat sig åt denna förnedring sättas bakom lås och bom , livet ut. Har man en kriminell maktelit så blir det inte bättre än såhär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in