• 4
  • 5
Idag, 03:22
Medlem
Negercps avatar
Den genomsnittliga IQ nivn i landet brjade stadigt sjunka sedan 90-talet i samband med att en massa korkade arabjvlar brjade vlla in. Med nsta vg av niggers s sjunker den med ytterligare tio enheter frmodligen.
Grattis Sverige!
Citera
Idag, 03:26
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Jag tycker det r rtt mysigt. Jag frstr att det r lite problematiskt eftersom vi arier varit utsatta fr rtt mycket sen invasionerna av juden Hitler s har pgtt en lngre tid MEN utan det mngkulturella Sverige s hade man inte heller ftt testa rasblandning shr s frsvenskade Etiopiskor eller kanske Iranskor r ju fr himla mysiga.
Citera
Idag, 06:10
Medlem
En samling incels som skriver hr. Ni kollar skert i smyg p porr dr Kunta Kinte rvknullar blonda kvinnor. Fan vad tragiska ni r.

Lt folk rasblanda hur dom vill. Jag har sjlv rasblandat med min snygga fru. Era gener kommer frsvinna.
Citera
Idag, 06:30
Medlem
Kennethkvartings avatar
Rasblandning behver inte alltid vara dligt fr avkomman, frutsatt att raserna som blandas r kompatibla med varandra, och objektivt sett r bra.

Blanda vsteurope' med asiat kan bli bra, men att blanda arab eller neger med ngot annat r sllan bra, jag menar, vilken matrtt du n ska laga s brjar du ju inte att lta en lervlling av hormoslyr, diarr och spillolja sjuda i en gryta p spisen.

Generellt r dock rasblandning dligt d det frstr all form av gemenskap i lnderna.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in