Idag, 01:57
Medlem
Är det fortfarande en KK-relation då eller anser ni att det har övergått till ett förhållande av något slag (eller prostitution)?

För mig går det inte ihop. Ingen kvinna gör så om hon inte har något mer seriöst med personen. Varför skulle hon? Det tyder på djupare känslor.
Senast redigerad av Inkapslad Idag kl. 02:04.
Citera
Idag, 02:12
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Är det fortfarande då en KK-relation eller anser ni att det har övergått till ett förhållande av något slag (eller prostitution)?

För mig går det inte ihop. Ingen kvinna gör så om hon inte har något mer seriöst med personen. Varför skulle hon?
Menar du att hon är ett offer?

Det du skriver om är ett I lands problem. Låter drygt, men så är det ju.

En kvinna ligger inte med någon om hon inte tjänar på det i början. Sen vad det handlar om i grunden kan vara flera olika orsaker. Men för de flesta så handlar det om: psykiskt eller materialistiskt åtrå i första hand, men i vissa fall p ga ett fysiskt behov. Det vet bara hon till en början.

Sen kan det vara för att skydda sig själv, men här är det nog ca 1,7% som på riktigt behöver det medan ca 4 - 4.5 % använder sig utav det. Därutöver skuggantalet på internet. Så i runda slängar mellan 5 - 7.4%.

Så istället för att vi ska gissa, så kan du förklara varför du gör det ?
Senast redigerad av LostinDarkness Idag kl. 02:33.
Citera
Idag, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Menar du att hon är ett offer?

Det du skriver om är ett I lands problem. Låter drygt, så är det ju.

En kvinna ligger inte med någon om hon inte tjänar på det i början. Sen vad det handlar om i grunden kan vara flera olika orsaker. Men för de flesta så handlar det om: psykiskt eller materialistiskt och i vissa fall fysiskt. Det vet bara hon till en början.

Sen kan det vara för att skydda sig själv, men här är det nog ca 1,7% på riktigt medan ca 4 - 4.5 % använder sig utav det. Därutöver skuggtalet på internet. Så i runda slängar ,mellan 5 - 7.4 %.

Så istället för att vi ska gissa, så kan du förklara varför du gör det ?

Frågan gäller vanliga arbetare.
Citera
Idag, 02:28
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Frågan gäller vanliga arbetare.
Förstår verkligen inte vad menar. Menar du att jag inte har ett arbete? Då har du fel. Eller menar du att kvinnan arbetar sexuellt?
Ja, då som du skrev själv "prostitution" är ju något som man tar betalt för. Att vara KK är ju inte direkt vad man gör, utan snarare indirekt. Och det ska ju enligt moderna tidens klarsynthet inte innebära liknande konsekvens eller orsak som gäller för en prostituerad eller dennes kund.

Lustigt nog får jag en känsla av att du är en snubbe?
Citera
Idag, 02:48
Medlem
Citat:
Är det fortfarande en KK-relation då eller anser ni att det har övergått till ett förhållande av något slag (eller prostitution)?

För mig går det inte ihop. Ingen kvinna gör så om hon inte har något mer seriöst med personen. Varför skulle hon? Det tyder på djupare känslor.

Vilken djup människa du måste vara som grubblar över såna här saker
Citera
Idag, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Vilken djup människa du måste vara som grubblar över såna här saker

Det är inte en hypotetisk fråga. Jag undrar om en person ljuger.
Citera
Idag, 03:22
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Det är inte en hypotetisk fråga. Jag undrar om en person ljuger.
NO, Shit Sherlock!

Om du inte mår bra i ditt nuvarande tillstånd, dvs i kontakt med denna tös, så lämna och gå vidare. Du äger inte henne, så gå vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in