Idag, 02:13
Medlem
Jag är mycket erfaren av centralstimulerande medel, främst amfetamin. Intar vanligtvis peroralt och intranassalt, så även denna gång. Viss måttlig polyfarmaci förekom vid tillfället såsom BZR och alkohol. Det här försöker upprepades emellertid fler gånger och då med enbart amfetamin.

Själva substansen såg och kändes korrekt (något kletig). Både lukten och smaken föreföll vara i sin ordning. Den överlåtande personen var för mig okänd men föreföll ytterst korrekt och gav ett intryck som vanligtvis föranleder de flesta att inte förknippa just den personlighetstypen med affärer som kan ha ett negativt uppsåt.

Substansen intogs sedermera och det är här problematiken kommer in. jag vill poängtera att det inte handlar om utebliven drogeffekt, det är en helt annan sak. Det jag erfor efter upprepade intag, i olika stor dos och på ett varierat administreringssätt en mängs ytterst obehagliga symtom. De hade för mig kunnat uppfattats som farliga men eftersom jag har en medicinsk utbildning blev jag inte rädd, men led ändå.

Psykiatriska tillstånd

Agitation
Minskad libido
Ångest
Abnorma
drömmar
Bruxism
Desorientering
Apati
Milda allucinationer

Centrala ock perifera nervsystemet

Huvudvärk
Somnolens
Yrsel
Letargi
Parestesier
Myoklonus
Akatisi
Oro
Uppmärksam-hetsstörning
Dysgeusi
Dyskinesi
Dålig sömn
Psykomotorisk oro6
Extrapyramidala symtom6

Ögon

Dimsyn
Försämrad syn

Blodkärl

Blodtrycks-ökning
Rodnad
Hypertoni
Ortostatisk hypotoni
Extremitetskyla

Magtarmkanalen

Illamående
Muntorrhet
Förstoppning
Buksmärta
Kräkningar
Dyspepsi
Flatulens
Rapningar
Gastrit
Dysfagi

Njurar och urinvägar

Dysuri
Pollakiuri
Blåstömnings-svårigheter
Urinretention
Minskat urinflöde
Avvikande urinlukt

Allmänna symtom och/eller symtom vid administreringsstället

Trötthet
Ökad fallrisk
Bröstsmärta
Känna sig avvikande
Känna sig kall
Törst
Frossa
Sjukdomskänsla
Känna sig varm
Gångrubbning

De symtom som uppkom varade givetvis hela tiden utan fluktuerade. En påfallande mängd av dessa symtom är diametralt motsatta mot vad som presenterar sig vid klinisk påvekan av cemtralstimulenande.

Tillägger ånyo att detta givetvis varit mycket plågsamt. Då jag nu helt separerat substansen har även symtomen försvunnit.

Jag har kontaktat den person som tillhandahöll preparatet men ännu ej återkommit.

Min stora fråga till er Flashbackare är dels vad ni skulle kunna tänka att det var i påsen och dels om någon av er upplevt något liknande.Tillägger även att jag försökte vara utförlig i min symtombeskrivning och att ingen i princip kan ha en en sådan symtomprofil.
Citera
Idag, 02:52
Medlem
Villavagnars avatar
Hur mycket fick du i dig och hur länge höll du på?
Hur länge va du vaken och hur såg näring och vätskeintaget ut under tiden?
Mycket stillasittande eller va du mer aktiv och rörde på dig?

För vad jag menar är att alla biverkningar du beskriver är amfetamin relaterade mer eller mindre speciellt om man har misskött allt åvan jag nämnt.

Hur mår du annars?
Är du bra i psyket och i god hälsa, ordnat runt dig?
Gör en sån otrolig stor skillnad.

Nu skriver du ju ändå att du är väldigt insatt i centralstimulerande och speciellt amfetamin, har du brukat eller missbrukat länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in