Idag, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
För att förbrytaren Putin kanske har accepterat förhandlingspunkter för att sätta stopp men offret vägrar diskutera ens dessa medan han begär mer hjälp för att han utsätts för grymheter? För att offret kanske presenterar en vilseledande bild av vad som gjorts på ett sätt som kan se ut som att han försöker spela hjälparna mot varandra?

Även om USA är en stark nation så har de lika demografiska problem som västvärlden i övrigt så det är väl inte ett attraktivt alternativ att potentiellt eskalera konflikten.

Nu har Starmer erbjudit ett lån till Ukraina på 35 miljarder.

Nej, mer troligt att Putin har en, eller flera, hållhakar på Trump.
Citera
Idag, 17:45
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Nej, mer troligt att Putin har en, eller flera, hållhakar på Trump.

Tveksamt, jag har intrycket att Trump inte bryr sig nämnvärt om han blir skandaliserad. Han har både lyckade affärer och misslyckade med konkurser. Otrohetsaffärer. Och allt har det skrivits multum om så jag vet inte vad för utrymme för hållhake det skulle finnas. Han satte upp sin "mugshot" inramad I Vita Huset.
Citera
Idag, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Tveksamt, jag har intrycket att Trump inte bryr sig nämnvärt om han blir skandaliserad. Han har både lyckade affärer och misslyckade med konkurser. Otrohetsaffärer. Och allt har det skrivits multum om så jag vet inte vad för utrymme för hållhake det skulle finnas. Han satte upp sin "mugshot" inramad I Vita Huset.
Avslöjanden som t ex att han har ungar i Ryssland skulle nog kunna få honom att darra på manschetten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in