Idag, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Thailand är ju som alla vet sexturisternas stora resmål. Ni som frekvent besöker detta land, hur många turister åker dit för att begå lagbrott och köpa kärlek?

En normal svensk man åker ju inte till Thailand

Vilket korkat inlägg. Varför skulle man inte åka dit annars. Thailand har ju fullt med fantastisk historia, fina stränder och hav samt en väldig bra befolkning som är gästvänliga.

Nu är siffran tagit ur luften utan bara min egna gissning, kanske 5-10% av alla ensamma män passar nog på med sexköp, tror jag.
Citera
Idag, 05:53
Medlem
Citat:
Thailand är ju som alla vet sexturisternas stora resmål. Ni som frekvent besöker detta land, hur många turister åker dit för att begå lagbrott och köpa kärlek?

En normal svensk man åker ju inte till Thailand
Gamla gubbars resmål menar du väl i detta syfte?
Citera
Idag, 05:58
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Titta på kön på Arlanda till Thailand. En samling ensamma kantstötta män som ska tömma pungen när de landar. En sorglig syn.
Du verkar tycka att köpa sex är något att skämmas för. Helt fel!
Det är helt ok att köpa sex om båda är med på det.
Jävla idiotiska svenska moralpredikanter.
Citera
Idag, 06:51
Medlem
BananKlases avatar
Frågan går inte att besvara utan att veta vart i Thailand du ska åka. Åker man till Pattaya t.ex så är det stor risk att det är sex som lockar.
Åker man däremot till Ayutthaya, Koh Kood eller Khao Yai t.ex är det väl noll sexturism som drar
Citera
Idag, 08:13
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG

Nu är siffran tagit ur luften utan bara min egna gissning, kanske 5-10% av alla ensamma män passar nog på med sexköp, tror jag.

Samma procent — vad den nu exakt ligger på — lär gälla när ensamma män reser till Spanien, där prostitutionen är minst lika utbredd. Dessutom helt laglig till skillnad mot Thailand. Vilken procentsats som gäller för ensamma mäns resor till Amsterdam och Hamburg kan vi också klura på.
Citera
Idag, 08:34
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
menade totalt allting från dörr till dörr...man kan åka till spanien och uppleva lika mycket livskvalité anser jag och därför när jag ser en ensam kille åka till thailand är jag säker på att det har o göra med sexturism

Varför åka till Spanien och betala 5 ggr så mkt för allt?
När resan tar 15 timmar(med ditt sätt att räkna då så klart)

Tillbaka till kärnfrågan.
Jag tror att runt 10% passar på att utnyttja de vackra kvinnorna som vill ta betalt för att männen ska få ha en mysig stund med de.
Citera
Idag, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Frågan går inte att besvara utan att veta vart i Thailand du ska åka. Åker man till Pattaya t.ex så är det stor risk att det är sex som lockar.
Åker man däremot till Ayutthaya, Koh Kood eller Khao Yai t.ex är det väl noll sexturism som drar
Det stämmer inte. Har haft mina bästa upplevelser i en by 5 mil från Sisaket. Hade jag inte haft jobbet i Bkk så hade jag bosatt mig där för länge sen.
Citera
Idag, 08:42
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Det stämmer inte. Har haft mina bästa upplevelser i en by 5 mil från Sisaket. Hade jag inte haft jobbet i Bkk så hade jag bosatt mig där för länge sen.
Jag tror du har missförstått mitt inlägg
Citera
Idag, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Jag tror du har missförstått mitt inlägg
Tror du missförstod mitt inlägg. Lockelsen finns överallt oavsett var du befinner dig, oavsett stad.
Citera
Idag, 08:56
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Tror du missförstod mitt inlägg. Lockelsen finns överallt oavsett var du befinner dig, oavsett stad.
Vilken lockelse då? Sexdriften , eller lockelsen av att hitta en hora. Tror inte att du letar horor i en by 5 mil från Sisaket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in