• 1
  • 2
Idag, 13:30
Medlem
Paolo Roberto!
Han försöker få sojapojkar att vakna och vi övriga män att sträcka på oss. Våga vara maskulin! Sitta lite bredbent, tala högt, träna, slå på en säck och sånt som riktiga tjejjer gillar!
Citera
Idag, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Finns en anledning till att It-Chefer har bäst kompetens i allt

De undviker att ragga på yngre tjejer
Tjänar mer än en krögare
Respekterar sina anställda till en grad att vissa föreslår att man jobbar 4 dagar men för betalt för 5

Josef Fares donerade 300 000 kr till en skidåkare. Han har pengar men visar respekt.

Nämn en enda krögare som har gjort en bra samhällsinsats
Är du IT-chef?
Citera
Idag, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Paolo Roberto!
Han försöker få sojapojkar att vakna och vi övriga män att sträcka på oss. Våga vara maskulin! Sitta lite bredbent, tala högt, träna, slå på en säck och sånt som riktiga tjejjer gillar!
Den där spaggen skulle inte klara en halvvecka på fjället.
Knappast du heller. Om du tror att manlighet sitter i att slå på en säck är du en ruktig cuck.
Citera
Idag, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Den där spaggen skulle inte klara en halvvecka på fjället.
Knappast du heller. Om du tror att manlighet sitter i att slå på en säck är du en ruktig cuck.
Jag tror allt Paolo har en viss stamina... tror du inte det?
Att vara manlig är att kunna försvara sig själv och sin familj. Bland annat. Det är ett brett spektra att vara man. Och ett spektra att vara en riktig kvinna.
Naturen har skött om dessa bitar så vi inte behöver "lära" varandra vilket man är?! eller? Du är en sopa det har vi konstaterat i inledningen!
Citera
Idag, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Jag tror allt Paolo har en viss stamina... tror du inte det?
Att vara manlig är att kunna försvara sig själv och sin familj. Bland annat. Det är ett brett spektra att vara man. Och ett spektra att vara en riktig kvinna.
Naturen har skött om dessa bitar så vi inte behöver "lära" varandra vilket man är?! eller? Du är en sopa det har vi konstaterat i inledningen!
Jag tror att du har spenderat alldeles för mycket tid på incelforum. Du är inte trygg i din manlighet och lite smygbög sådär.
Citera
Idag, 18:11
Medlem
Är man tunnhudad inför de hierarkier, formella som informella, som gäller inom hotell och restaurang ska man byta bransch.
Citera
Idag, 19:14
Medlem
NiV3Rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Finns en anledning till att It-Chefer har bäst kompetens i allt

De undviker att ragga på yngre tjejer
Tjänar mer än en krögare
Respekterar sina anställda till en grad att vissa föreslår att man jobbar 4 dagar men för betalt för 5

Josef Fares donerade 300 000 kr till en skidåkare. Han har pengar men visar respekt.

Nämn en enda krögare som har gjort en bra samhällsinsats
It-Chefer... Nä då är det frågan om man inte till och med föredrar Paolo Roberto alltså..
Citera
Idag, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Är man tunnhudad inför de hierarkier, formella som informella, som gäller inom hotell och restaurang ska man byta bransch.

Eller ändra branschen så vi får bort män som påminner om Gordon Ramsay.
Citera
Idag, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Ja, not for everyone. Alltid tyckt det verkar vara en fruktansvärd bransch. Glad jag inte behövde uppleva mycket av den bland mina instegsjobb som tonåring. Hade säkert fått katastrofala konsekvenser.

Enda jag kan komma på som måste vara värre är hästbranschen, den tävlingsinriktade. Måste vara det värsta någon frivilligt kan ge sig in i. Ändlösa arbetstider utan lagar och regler, usla löner och dessutom helt livsfarligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in