2015-07-13, 23:58
Moderator
VitKallas avatar
I den här tråden diskuteras nätdating fokuserad på sexuella möten.
Här diskuteras alltså sidor som inriktar sig specifikt på sexmöten.

Tråden är inte till för att ragga sexmöten här på flashback.
Beakta regel 1.01 Reklam och annonsering

Eskorter och prostituerade hör inte hit, för det finns specifika forum.

Citera
2015-07-30, 13:47
Medlem
lobstoks avatar
Vad avgör vid sexdating (för en kille), bilderna?
Citera
2015-07-30, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok

Och att det inte är en seriemördare eller rånare, vilket det mycket väl kan vara.
Citera
2015-07-30, 16:08
Medlem
lobstoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Och att det inte är en seriemördare eller rånare, vilket det mycket väl kan vara.
Menade om en tjej letar efter en kille, vad tittar hon på, men det kanske framgick.

Men en tjej kan ju också va farlig, spec om det är en "tjej"
Citera
2015-08-04, 09:56
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok

Klart att ju snyggare du är desto större chans har du att få någon att nappa, det säger ju sig själv.

Men jag har märkt att det i särklass enklaste sättet att få tjejer intresserade via nätdejtingsidor är att chatta med dem om annat än sex. Helt enkelt börja prata om vad som helst, skriva utförligt, intelligent och inte bara centrerat runt henne, hur hon ser ut, vad hon har på, hennes bilder osv osv.

I regel brukar jag öppna med en kommentar om henne, som "Sexig ". Även om många tjejer säger att dom inte vill ha korta meddelanden är min erfarenhet att långa utläggningar i första meddelandet inte ger någon större utdelning.

Med ett kort uppmuntrande kommentar (som INTE är "Är du kåt?" eller "Knulla?") så kan hon gå in på min profil, läsa mer om mig (min profiltext är i regel väldigt utförlig) och avgöra om hon gillade komplimangen. De flesta svarar efter en stund med ett "Tack" enbart, vilket är helt logiskt.

Då går man in på "Så lite så, har du en bra dag?" och sedan kontinuerligt skriver längre och mer utförliga meddelanden. Humor är viktigt! Ta inte upp hennes sexighet eller utseende igen, var en normal kille som snackar om det mesta. Berätta om dig, fråga om henne. Vad jobbar hon med, vad gjorde hon i helgen, själv gjorde jag det, har du sett den här filmen osv osv.

Jag brukar fråga om dom hittar några intressanta killar på den här sidan, och i många fall så är det "Nja, få som är seriösa" osv.

Och kom ihåg - läs ALLTID deras profil, allt dom skrivit! Om dom skriver att dom inte är ute efter en kk och det är det du letar efter, gå vidare. Respektera det dom skriver, och framförallt, ställ inte frågor om henne där det finns svar på deras profilsida, det betyder att du inte brytt dig tillräckligt mycket för att ens läsa om henne.

Svara inte med sexuella insinuationer heller, om hon säger att hon precis kommit ut ur duschen så svara inte med "åhå, så då är du naken och våt nu???" utan något mer neutralt, som "Jaså? Nice " och om hon är intresserad av att göra en sexuell anspelning så är det upp till henne...

Detta fungerar ju olika på olika tjejer så klart, vissa är arroganta (i regel arrogantare ju snyggare dom är = kräsnare, mer kontakt med drygakåta killar), andra är tokkåta från början.

Så, kort sammanfattning:
1. Se bra ut, eller ha bra foton på dig
2. Naken/kuk-bilder i separat/dolt fotoalbum
3. Fråga om henne, prata inte om henne
4. Humor!
5. Tålamod! Investera tid att prata med henne som om du inte alls ville knulla henne

Källa: Jag har träffat och knullat sammanlagt 19 tjejer från sex/dejtingsidor de senaste åren genom att använda dessa metoder.
Senast redigerad av BradS 2015-08-04 kl. 09:59.
Citera
2015-08-04, 10:12
Medlem
vilka sidor är bäst då?
Citera
2015-08-04, 11:27
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
vilka sidor är bäst då?

Badoo. Lätt. Har varit på en del olika, men de sidor som är avsedd just för sexdejting så är tröskeln mycket högre, dels för att det är tusentals killar på dem vars enda mål är att hitta en villig tjej, så tjejerna är mycket mer svårflirtade. Det kan gå, men en sida som Badoo, som handlar mer om "träffa nya vänner" är helt klart mycket mycket mer framgångsrikt territorium.

Majoriteten av de jag knullat har jag träffat via Badoo, både sådana jag snackat med i veckor, månader innan en träff och de jag haft spontantträff med för kvällen.
Citera
2015-08-04, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Badoo. Lätt. Har varit på en del olika, men de sidor som är avsedd just för sexdejting så är tröskeln mycket högre, dels för att det är tusentals killar på dem vars enda mål är att hitta en villig tjej, så tjejerna är mycket mer svårflirtade. Det kan gå, men en sida som Badoo, som handlar mer om "träffa nya vänner" är helt klart mycket mycket mer framgångsrikt territorium.

Majoriteten av de jag knullat har jag träffat via Badoo, både sådana jag snackat med i veckor, månader innan en träff och de jag haft spontantträff med för kvällen.

Men majoriteten på Badoo är inte intresserade av sexträffar. Om man ser riktigt bra ut, borde inte bc vara enklare då än Badoo?
Citera
2015-08-04, 13:06
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Men majoriteten på Badoo är inte intresserade av sexträffar. Om man ser riktigt bra ut, borde inte bc vara enklare då än Badoo?

Är nog fler på Badoo som är intresserade än vad dom utger sig för. Jag kan säga att säkert 70% av de jag snackar med kommer vi in på sex förr snarare än senare, och det är inte ovanligt att det leder till något efter det.

Klart det hjälper om du inte är så himla kräsen, då kontaktar du bara de få procent som ser ut som du vill att dom ska se ut, och av dem så är kanske procenten låg på de du kan få i säng. Men söker man en KK kanske just utseendet inte alltid är hög prio. Jag menar inte att du ska gå på de skitfula heller, så klart, men slappna av i kraven på utseende helt enkelt

Själv så har jag mer krav på vad dom gillar/ställer upp på än hur dom ser ut, vilket gör det enklare. Jag går igång på dominans och analt, och brukar ofta (när vi kommer in på det) säga saker som att jag är nyfiken på dominans och analt men aldrig riktigt testat det, det ger i regel ett mycket bättre resultat än att säga att det är det man går igång på. Då är "nivån" en öppen fråga och det kanske kan verka inbjudande att hjälpa till att utforska den delen tillsammans med mig
Citera
2015-08-04, 13:19
Bannlyst
Citat:
Är nog fler på Badoo som är intresserade än vad dom utger sig för. Jag kan säga att säkert 70% av de jag snackar med kommer vi in på sex förr snarare än senare, och det är inte ovanligt att det leder till något efter det.

Klart det hjälper om du inte är så himla kräsen, då kontaktar du bara de få procent som ser ut som du vill att dom ska se ut, och av dem så är kanske procenten låg på de du kan få i säng. Men söker man en KK kanske just utseendet inte alltid är hög prio. Jag menar inte att du ska gå på de skitfula heller, så klart, men slappna av i kraven på utseende helt enkelt

Själv så har jag mer krav på vad dom gillar/ställer upp på än hur dom ser ut, vilket gör det enklare. Jag går igång på dominans och analt, och brukar ofta (när vi kommer in på det) säga saker som att jag är nyfiken på dominans och analt men aldrig riktigt testat det, det ger i regel ett mycket bättre resultat än att säga att det är det man går igång på. Då är "nivån" en öppen fråga och det kanske kan verka inbjudande att hjälpa till att utforska den delen tillsammans med mig

Du svarade inte på frågan. När det gäller utseende skulle jag säga att en 6a är OK om kroppen är snygg och hon är småsöt. Något jag aldrig accepterar är långa amazonkvinnor med en viss benstomme. Kroppen får inte vara stor och bredaxlad, även om de är normalvikt.
Senast redigerad av Spacetime. 2015-08-04 kl. 13:21.
Citera
2015-08-04, 14:56
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Du svarade inte på frågan. När det gäller utseende skulle jag säga att en 6a är OK om kroppen är snygg och hon är småsöt. Något jag aldrig accepterar är långa amazonkvinnor med en viss benstomme. Kroppen får inte vara stor och bredaxlad, även om de är normalvikt.

Jag ser bra ut, men har märkt att jag har mer framgång på Badoo än BC/Klubb6/etc, ursäkta om det var oklart.
Citera
2015-08-04, 15:15
Bannlyst
Citat:
Jag ser bra ut, men har märkt att jag har mer framgång på Badoo än BC/Klubb6/etc, ursäkta om det var oklart.

Okej. Är det någon distinkt skillnad på tjejerna från BC jämfört med Badoo som du noterat?. Alltså inte i kräsenhet men exempelvis utseende, friskhet eller är det typ sak samma? Är det främst dårar på BC? Lite det jag undrar över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in