Citat:
Ursprungligen postat av
lobstok
Vad avgör vid sexdating (för en kille), bilderna?
Klart att ju snyggare du är desto större chans har du att få någon att nappa, det säger ju sig själv.
Men jag har märkt att det i särklass enklaste sättet att få tjejer intresserade via nätdejtingsidor är att chatta med dem om annat än sex. Helt enkelt börja prata om vad som helst, skriva utförligt, intelligent och inte bara centrerat runt henne, hur hon ser ut, vad hon har på, hennes bilder osv osv.
I regel brukar jag öppna med en kommentar om henne, som "Sexig

". Även om många tjejer säger att dom inte vill ha korta meddelanden är min erfarenhet att långa utläggningar i första meddelandet inte ger någon större utdelning.
Med ett kort uppmuntrande kommentar (som INTE är "Är du kåt?" eller "Knulla?") så kan hon gå in på min profil, läsa mer om mig (min profiltext är i regel väldigt utförlig) och avgöra om hon gillade komplimangen. De flesta svarar efter en stund med ett "Tack" enbart, vilket är helt logiskt.
Då går man in på "Så lite så, har du en bra dag?" och sedan kontinuerligt skriver längre och mer utförliga meddelanden. Humor är viktigt! Ta inte upp hennes sexighet eller utseende igen, var en normal kille som snackar om det mesta. Berätta om dig, fråga om henne. Vad jobbar hon med, vad gjorde hon i helgen, själv gjorde jag det, har du sett den här filmen osv osv.
Jag brukar fråga om dom hittar några intressanta killar på den här sidan, och i många fall så är det "Nja, få som är seriösa" osv.
Och kom ihåg - läs ALLTID deras profil, allt dom skrivit! Om dom skriver att dom inte är ute efter en kk och det är det du letar efter, gå vidare. Respektera det dom skriver, och framförallt, ställ inte frågor om henne där det finns svar på deras profilsida, det betyder att du inte brytt dig tillräckligt mycket för att ens läsa om henne.
Svara inte med sexuella insinuationer heller, om hon säger att hon precis kommit ut ur duschen så svara inte med "åhå, så då är du naken och våt nu???" utan något mer neutralt, som "Jaså? Nice

" och om hon är intresserad av att göra en sexuell anspelning så är det upp till henne...
Detta fungerar ju olika på olika tjejer så klart, vissa är arroganta (i regel arrogantare ju snyggare dom är = kräsnare, mer kontakt med drygakåta killar), andra är tokkåta från början.
Så, kort sammanfattning:
1. Se bra ut, eller ha bra foton på dig
2. Naken/kuk-bilder i separat/dolt fotoalbum
3. Fråga om henne, prata inte om henne
4. Humor!
5. Tålamod! Investera tid att prata med henne som om du inte alls ville knulla henne
Källa: Jag har träffat och knullat sammanlagt 19 tjejer från sex/dejtingsidor de senaste åren genom att använda dessa metoder.