• 1
  • 2
2025-03-05, 05:56
Medlem
Har testat med vpn och nytt inkognito fönster. Finns bara Zyn på den engelska hemsidan annars kommer man till den svenska
Citera
2025-03-05, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dcim2
Har testat med vpn och nytt inkognito fönster. Finns bara Zyn på den engelska hemsidan annars kommer man till den svenska

Men vad snackar du om vpn för?? Tror du den internationella antivåldtäktsstyrkan skulle slå till om du sökte på Göteborgs Rapé utan vpn?? Hahah, ja man kan aldrig vara nog försiktig...

Då är det nog bäst att du inte söker efter rapsolja heller, för det heter nämligen rapeseed oil.

Men skämt åsido så är Rapé är en gammal och väldigt osvensk benämning, nåt slags sydamerikanskt heligt snus.
Citera
2025-03-05, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Men vad snackar du om vpn för?? Tror du den internationella antivåldtäktsstyrkan skulle slå till om du sökte på Göteborgs Rapé utan vpn?? Hahah, ja man kan aldrig vara nog försiktig...

Då är det nog bäst att du inte söker efter rapsolja heller, för det heter nämligen rapeseed oil.

Men skämt åsido så är Rapé är en gammal och väldigt osvensk benämning, nåt slags sydamerikanskt heligt snus.
TS ville ha svar på om den saluförs på något annat vis om man som amerikan surfar in på sidan (usa vpn)
Citera
2025-03-05, 07:06
Avstängd
guderis avatar
Snus och stuff är inte samma sak. Snus heter Snus även på engelska.
Citera
2025-03-05, 07:18
Medlem
jymdjakets avatar
Tror det bara är vitt snus som säljs i utlandet, som Zyn. Tagit fart i USA har jag sett. Nicotine pouches kallar de det.
Citera
2025-03-05, 07:30
Avstängd
guderis avatar
https://youtu.be/Xk3Z--p-r2U?si=YH8GXqSYmMbPKeRy

Här är en amerikansk review av snuset.
Citera
2025-03-05, 08:23
Medlem
Skyggedanss avatar
Finns inte Rapé att köpa i affärer i USA. General portion finns dock.
Citera
2025-03-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dcim2
TS ville ha svar på om den saluförs på något annat vis om man som amerikan surfar in på sidan (usa vpn)

Beklagar, jag trodde det var du som var TS. Men annars... facepalm på dig själv du. Förklara gärna för mig istället (istället för att bli hånfull och riskera att göra bort dig i slutändan):

Om jag skulle gå in på några amerikanska snusbutiker på nätet, och kolla om jag hittade Rapé under det ena eller andra namnet, hur skulle det ge mig annorlunda resultat beroende på om jag använde en vpn eller inte??
Senast redigerad av busy-signal 2025-03-05 kl. 14:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in