Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Det var det enda du har ens i närheten av rätt i, men sannolikt har du kommit fram till det på helt fel sätt och dragit fel slutsats.
Bara random ord av din random inre tnkar. Betyder inget.
"ok", är det förväntade svaret?
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Det finns ingen människa, företag eller AI som styr 99% av all social media.
Tänk dig, för enkelhetens skull USA och Europa som 2 olika grupperinga, vilket vi bevisligen är. Sen undersök vilken grupp som äger kontrollerar och styr de sociala medier grupp Europa använder.
Det är USA.
Europeer skedmatas med amerikansk hjärntvätt varje dag och hela tiden.
10-15år sen var gammelmedia en red flag, därför brydde sig nästan ingen ytan köpte allt som sades där.
Idag (tack vare trump valen, dvs betald propaganda) är nästan alla medvetna om gammelmedias bias, och plötsligt tror på varenda mongo som skriver på face, insta, twitter. För gammelmedia ljuger ju...
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Jag ser snarare tydliga tecken på att du tror att någon slags självständigt tänkande rebell när du snarare anammat något Qanon liknande konspirationsteori.
Ja svagsint hjärntvättade sekten qanon skulle verkligen göra ett likhetstecken mellan trump å demokraterna... De nyttigaste av nyttiga idioter.
De är själva spjutspetsen i de jag förklarar blivit mainstream oc politiskt korrekt.
Det är till den graden att jag är en självständigt tänkande rebell om jag köper allt SVT säger (inte, men i jämförelse med neo-självtänkarna är jag det)
Citat:
Ursprungligen postat av
Timothy.McVeigh
Om 100% av oss är nickedockor och röstboskap varför vinner då inte samma politiker alla val?
För att valet, i alla fall amerikanska, är en fars. Samma styr bägge partier. Vill vara fin låt ena vinna, vill vara ett rövhål va det å skyll på "fel man vann". Men är samma syk bakom begge.
Amerikas demokrati är så svag å dålig, typ en centimeter från diktatur, så är otroligt enkelt att styra det om du har resurser å vilja.