Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
Ja, det ligger nog ngot i det. Frhoppningsvis agerar man lite smartare genom att bli lite bttre p att lyssna p kroppen.
Vi krde bda axlar i dag.Du verkar ha ftt till ett riktigt bra pass (som alltid). Det fick jag ocks. Skn knsla. Det blir kyckling fr mig till middag men byter ut Mac'n'Cheese mot ostgratinerad broccoli. Men nd rtt lika ocks p maten i dag - Snacka om synergitoppning!

Kings move like kings.
Bendag igr som jag inte hann rapportera, s fr uppdatera dagens armpass istllet.
Riktigt sknt tillstnd nd i sluttampen av veckan. Ligger bra i fas, mycket kost och just rtt avslappnad till allt. Det sistnmnda r vldigt sknt d jag knner en dramatisk skillnad frn bara ngra dagar sedan.
Bicep och triceps dag - 34
1 timme en 1 minut. snart str tiden still. 30 set
Alternating Bicep curls 4 sets 12x5x5x10 - oj vad biceps brjar spnna direkt!!! Bra pass inc.
Cable triceps pushdown 3 sets x12 - sista tv setten fullt magg plus 14kg hantel
Bicep curl machine 6 set 12x10x5x5x10 - sista 3 var drop set. Dagens sknaste
Cable incline tricep extension 6 sets 12x12x9x10x10 - sista 3 var single hand
Testade reverse grip ez bar 2set x10 - kndes inte alls bra, bytte till
EZ bar preacher curl 3 set 12x10x10 - kndes 70% bra
seated tricep dip machine 3 set x10x10x15
dumbbell hammer preacher curls 3 set 10x6x6 - tror det kan vara PB p 2x6 26kg hantel!
Fantastiskt pass. Nr jag kom hem gjorde jag lax och sallad. Har kat till 0.75 MK och knner nu av hungern lite bttre, hr stannar jag. 0.75 p ligandrolet med, bra styrka och hr stannar jag! Knner mig helt enkelt mer balancerad nu.
Hajjade till nr jag gick frbi spegeln hemma efter dushen. Okej, nu ser man skillnad, tyngre, mer definnierad men samtidigt trevligt lean! Knns som hela kroppen aktiveras ven nr man kr tex bara armar eller rygg.