• 1
  • 2
2025-03-09, 21:15
All inclusive är rätt dyrt så det brukar vara övre medelklassen som åker på sådant.

De riktigt feta hittar man (som vanligt med extremer) i underklassen och överklassen och dessa åker inte på all inclusive.
Citera
2025-03-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerrySawchuck
Ja, det är ju ofta en del av helheten. Jag är också tämligen övertygad om att det förekommer smygdrickande. Att det skulle förekomma smygätande känns lite mer extremt och svårt att genomföra, därav fokuserar tråden på det.
Nja inte smygdrickande.
På min semester i värmen ser jag smällfeta gubbar dricka en platta öl om dagen helt öppet.
Citera
2025-03-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stooler
Lite OT kanske, men när jag bodde i Thailand var det vanligt bland ryssar som hade boende inkl frukost att ta med väska in i matsalen, käka själva samt smuggla ut mat i väskan. Antingen för kompisar, barn eller för att käka senare.
Det har jag sett och upplevt med egna ögon !
Ryska turister /kvinnor tar med sig stora handväskor där dom öser ner stora högar utav skinka , ostar m.m. Att äta hela dagen på rummet ? Och kolla deras tallrikar som är till bredden överfyllda av mat och sedan kan lämna massor med osten mat och tycker sig vara så rika att dom slänger mat ! Det kostar ju inget extra......Det är väl rysska maffian som passar på när dom semestrar.Tänker på i hemlandet går kvinnor ut och letar efter mat som rovor o dyl. Vad kallar ni detta ?!🤢
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in