Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Du trivs i den mest osannolika delen av spektrat. Även om jag tycker att det är viktigt att ha ett öppet sinne och räkna med att osannolika saker faktiskt inträffar ibland,
Var det inte osannolikt att Donalds förra bästa vän negern Kanyee visade sig vara en galen Hitlerfantast som försökte sälja Hakkors-shirts som såg så genuina ut att Hitlerjugend nog gärna använt dom?
Citat:
så märker jag att det inte roar mig ifråga om detta ämnet.
Efter att ha lagt ner en evighet på att installera Bank-ID på en gammal telefon käner jag mig ganska nöjd nu när jag till slut lyckats utan att slå sönder mobilen att jag är så nöjd att jag ska respektera din önskning i fortsättningen.
Jag har ingen aning om vem du är eller vad du skrivit tidigare och även om du har en enligt mig väl positiv bild av Musk så har du rätt till det utan att jag eller någon annan ska börja bråka.
Du klarar ju faktiskt att skriva hela inlägg utan att nämna babbejävlar, muslimsvin och det gör att du hamnar på den övre halvan av Flashbacks Mensatest.
Citat:
Lika lite som det roar mig att spekulera kring ifall Magdalena Andersson egentligen smyger in en dold Hitlerhälsning när hon sträcker sig efter ett glas vatten. Där hon såklart har en sådan betvingande lust att utföra en Hitlerhälsning just där och då, att hon inte kan hejda sig själv, fastän hon samtidigt måste försöka dölja den för att inte stöta sig med sina vänner bankjudarna.
Du får reta Magdalena Andersson hur mycket du vill, trodde du att jag skulle bli upprörd av det.
Slynan har ju hemhjälp och kallar sig sosse.
Jag har säkert heilat mer än dig i mina dagar, jag har ju druckit en del i mina dagar.
Jag är lite lugnare nu efter att ha träffat på tre bråkiga amfetaminpåverkade svarta killar från Sierra Leone och kallade dom Niggers bara för det var kul.
Jag vann racet men andra priset hade nog varit en ihjälslagning.
Citat:
Jag har kanske blivit för gammal för att se nöjet i endera.
Man blir aldrig för gammal för Flashback, man kan däremot bli för gammal för att orka debattera samma skit för tusende gången.
Hoppas du är lika normal som du verkar, trött på att bli besviken på Flashbackare...