• 5
  • 6
2025-03-21, 20:44
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Jag älskar mitt liv och kunna leva som Sverige vän och älskar vår västerländska kultur och demokrati. Du och de dina hatar detta och vill göra allt för att så inte skall vara. Alla kan läsa din historik och ser rätt snabbt att du är pro- ryss och hatar demokrati och fria rättigheter.

Så nej, finns inget att diskutera - du är en fiende bland oss, intet annat. Och skall inte få uttala dig ostört någonsin utan skall motarbetas med alla medel som finns.

För det första så sitter du bara och hittar på det du skriver i första stycket.

Gällande det andra stycket så får du nog försöka förlika sig med att det inte finns ett skit du kan göra åt någonting gällande mig.

Ditt psykiska mående är ditt problem att lösa.
Citera
2025-03-28, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
UK är förlorade pga Brexit det borde säga dig något din dåre.

EU ska ta månader att godkänna ammunition men att alla nordiska länder ska lämna EU och skapa en Nordisk Union går det på ett dygn?

"Hatar oss alla."? Hatar oss mer än Reinfeldt som rustade ner Sverige och ville att vi skulle öppna våra hjärtan för massinvandring? Nä jag tror nog att EU är bättre än din rappakalja och din slavmentalitet. Tack och lov har jag folket med mig. Nu ska det rustas och du betalar gosse.
Ja du kan ju intala dig det. Du har klappat dig själv på axeln i 20 år. Everything is just fine..
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in