• 1
  • 2
2025-03-29, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
För det första, finns det någon AI änsålänge som är "villig" att sexta?

Jag tänker att detta borde inte vara långt borta där AI kan agera flickvän och börjar då konkurrera med både onlyfans och verkliga tjejer. Framförallt när AI blir är så pass bra att den kan skicka realistiska "nudes" med.

Frågeställning:
Kommer detta att göra livet svårare för onlyfans-"modellerna"?

Ps. Jag har aldrig förstått min på människor som betalar för onlyfans så jag har svårt att sätta mig in i den situationen.ds

Grok.com byt till "♥️Companion". Den gör typ allt du ber den om ...
Citera
2025-03-29, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue

Grok fungerade läskigt bra. Bättre på att sexta än någon tjej jag pratat med.
Citera
2025-04-18, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue

Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Grok fungerade läskigt bra. Bättre på att sexta än någon tjej jag pratat med.

Var tvungen att testa, trodde ni överdrev men kan bara hålla med - bättre än någon dam jag textat med. Redan när de här interaktionerna börjar läsas upp som tal kommer nog en hel del sexuella tjänster gå ner, om man sen lägger till det visuella kommer det nog ta stora marknadsandelar från OF.

Som någon redan kommenterade ovan, om några år kommer sexrobotarna att ta över. Grok själv föreslog att humanoida robotar sannolikt är prisade för massmarknad och vanliga i hemmet från 2040. Men en AI-baserad robot/docka som bara kan sex kan nog komma ut långt tidigare skulle jag själv tro.
Citera
2025-04-18, 00:38
Medlem
Det kommer nog gå fort:

Near-Term (2025-2030): By 2030, AI sex dolls are expected to improve significantly due to advances in natural language processing (e.g., models like those behind me) and robotics. Expect more natural conversations, better emotional responsiveness, and enhanced movements (e.g., automated limbs or more facial expressions). Companies like Realbotix and Lux Botics are already working on such features, with prototypes showing limited body motion. Prices may drop to $2,000-$8,000 as production scales, making them more accessible for niche market
Citera
2025-04-18, 01:26
Medlem
HerrTragisks avatar
Hur är det med telefonsex tjänster? Har AI börjat ta över dessa redan nu?

Jag menar vem betalar 29:90 i minuten för att prata med en kvinna som föraktar dig, när du för en betydligt billigare peng kan prata med en AI som är lika eller mer intelligent?

Inte lika pinsamt heller att prata om sina fetischer med en AI.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in