• 5
  • 6
2025-03-29, 12:15
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Det är ju det första du skrev i inlägget jag citerade!
Du är ju för fan dum i huvet...

Det är du som är korkad. Jag har aldrig påstått att rasist-tobbe är nazist. Om du lär dig läsa och följa med i texter så blir det ganska simpelt att förstå att det är kinesfan jag avser. Sluta nu och förstör tråden med trams och tänk lite.

Kinesfan har kommit ut som nazist och står i videoklipp och gosar och kramar med fullblodsnazisten som jag beskrev. Det är alltså en sån person som väljer att göra ett videoklipp där det insinueras att rasist-tobbe skulle vara pedofil.

Jag skriver att det är vanlig vänsterbliven logik, men det är faktiskt också högerextrem logik. Precis så som högerextrema (exmepelvis Dumpen) har gjort mot Centerpartiet. Det enda som kommer ut från det är att man kan se hur efterblivna både vänsterblivna och högerextrema är. Så man undrar varför de fortsätter att visa hur korkade de är. Men det är väl av lite samma anledning som du upprepar samma dumhet antar jag. Ni förstår inte bättre.
Citera
2025-03-29, 19:50
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ta inte i så du spricker nu, är centern som är kända för sina pedofiler.
Oavsett parti så är det avskyvärt.
Visst är det märkligt att Tobbe valt och bott kvar hos sin pappa om det nu stämmer. Han kan likväl bo hos sin flickvän men ändå vara skriven hos sin pedofilfarsa.

Ja där kan jag förvisso inte säga emot dig. Centern har du helt rätt i!
Centern är ju liksom för mycket peddo parti det håller jag faktiskt med dig om.

Men vi verkar vara ändå ganska överens. Peddo hör hemma nedgrävda i marken och Centern är ett peddo parti.
Glad lördagskväll på dig.
Citera
2025-03-31, 08:33
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Vem bryr sig vad Springisen kinesen säger! En blatte som suttit inne hela sitt liv för att han fått göra jobb åt stora namn. Kinesen är en tönt

Exakt, SD tobbes pappa är oskyldigt dömd av vänstern
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in