2025-03-28, 04:46
Vilka använder sig av Mybb för sina forum? Jag tycker den är den enklaste av alla de forum system som finns just nu, och enkelt att installera särskilt via cpanel.

Den är även enkel att integrera med wordpress, och har sina fördelar, som i ts vilka här använder sig av mybb och hur får ni till det med forum tema och designer till just denna forumsystem.

Mybb forums går att få hjälp med gratis bara man har kvar copyrighten till dom. =)
Citera
2025-03-28, 09:05
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Jag antar att du menar Softaculous som då är ett kommersiellt skriptbibliotek som automatiserar installationen av kommersiella webbapplikationer och webbapplikationer med öppen källkod på en webbplats.

Jag har tidigare använt mig av MyBB men inte längre. MyBB har många svagheter inom sitt script. Mycket begränsad depå med bra plugin. Man är även sen med att skicka ut uppdateringar till sin mjukvara. Det ligger ofta buggar kvar vid sina uppdateringar som då kan ställa till problem med den/dom plugin som man använder.

Forumet har tappat sin supportglädje sedan ett par år tillbaka. Många duktiga och hjälpsamma medlemmar och staff har avvecklat sin tid på MyBB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in