• 4
  • 5
2025-03-30, 08:43
Medlem
zodastreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alisvensson
När du bor där försök att bli kompis med dina grannar så får du se verkligheten hur mycket de älskar oss svenskar
Det blev några mindre skrivfel i kommentaren ovan men den är ändå läsbar. Antingen bryter jag med person/personer eller med Sverige.
Jag får se men antingen så hänger jag inte ut någon eller splittrar jag Sverige. Ett jäkla mygleri som jag misstänker ska inte få fortgå i det tysta.

Ingen jävla nazistat. Snart räcker det.
Citera
2025-03-30, 15:55
Medlem
zodastreamers avatar
Härskartekniker och undanhållande av information. Att bli utestängd, negligerad, förringad, förlöjligad och förrådd av tystnadskulturer sätter djupa svårläkta psykiska spår. Jag vet inte men kanske oförlåtligt.
Svaret på frågan https://expo.se/lar-dig-mer/wiki/ om saker och ting inte vore som dom är.
Citera
2025-03-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alisvensson
När du bor där försök att bli kompis med dina grannar så får du se verkligheten hur mycket de älskar oss svenskar
Sa det runt år 2005 att det var kaos haha, se vart vi är nu
Citera
2025-03-31, 15:55
Medlem
Sockerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodastreamer
Det känns som fel forum men jag är fylld av hat mot rasister, fascister och nazister. Jag är äcklad av både Nordfront, SD, Trump, Elons fula maskansikte och Alternativ för Sveriges vidrigheter.
Jag vill inte känna såhär men kan inte hjälpa det. Hur eller var får man hjälp?

Första och viktigaste steget är att inse att man är inte nazist/fascist bara för att man tycker annorlunda än du. Antagligen är det större chans att det är tvärsom.
Citera
2025-03-31, 21:49
Medlem
6999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sluta vara så hatisk? För du motiverar ju säkert ditt hat mot vad du kallar ”rasister och fascister” (som egentligen bara handlar om att du hatar alla som inte tänker som du) med att de här människorna är hatiska. Men du är ju själv ännu mer hatisk? Du beskriver ju hur det bränner i bröstet på dig. Det är ju värre än att bara lite slentrianmässigt ogilla Islam. Du skadar ju dig själv genom att hata på det här sättet.

Att må dåligt? Var det väl spenderade år, tycker du?

Alla kommunister tänker så. För att kommunism inte blir störst i Sverige var anledningen till deras "hat mot rasism/kapitalism" men å andra tanken var kommunism var som störst mellan 1973-1993 men få kommunister glömde rösta på kommunisterna som många äldre vet kapitalism vann valet 1990 då kommunister rösta Socialdemokraterna och Vänsterpartiet deras egna fel problemet var löst?
Citera
2025-03-31, 23:09
Medlem
6999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sluta vara så hatisk? För du motiverar ju säkert ditt hat mot vad du kallar ”rasister och fascister” (som egentligen bara handlar om att du hatar alla som inte tänker som du) med att de här människorna är hatiska. Men du är ju själv ännu mer hatisk? Du beskriver ju hur det bränner i bröstet på dig. Det är ju värre än att bara lite slentrianmässigt ogilla Islam. Du skadar ju dig själv genom att hata på det här sättet.

Att må dåligt? Var det väl spenderade år, tycker du?

Alla kommunister tänker så.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in