Citat:
Det är så det är - jag var ingen rasist på 80-talet när jag växte upp och blev en ung man. Det är först när jag blev ca. 30 år (runt sekelskiftet) som jag började bli det. Samma sak med detta med HBTQ - har aldrig haft något emot homosexuella, men när man nuförtiden blir påprackad att man måste älska allt med HBTQ, trans- och woke, desto mer hatar jag det. Så de har dem själva att skylla - de har skapat mig. Liknande med invandrare - hade som sagt inget emot detta när jag var ung- och grön, även om det då var mer exotiskt, ovanligt och medförde få problem, så har det i takt med massinvandringen också gjort mig mycket mer skeptisk och till och med hatisk, till mängder av företeelser som följer i dess spår.
Så länge mörkermän fortsätter stoppa skiten ner i gemene mans halsar, så kommer motståndet enkom öka - och det mycket...
Så länge mörkermän fortsätter stoppa skiten ner i gemene mans halsar, så kommer motståndet enkom öka - och det mycket...
Jo, så tror jag det är för väldigt, väldigt många.
Hade inget emot HBTQ för 10-15 år sedan även om jag aldrig riktigt förstod det enorma utrymme det gavs i den politiska debatten. Men nu när hela staden tapetseras i regnbågsflaggor varje juni och det skall vara Drag Queen Story Hour för barnen och män skall vinna tävlingarna i damidrott och - värst av allt - stackars förvirrade ungdomar skall uppmanas till att stympa sina kroppar, och all kritik bemöts med att de skriker "homofob", "transfob" och "hat", och när det skall klämmas in HBTQ i varenda TV-program...Det tycks ju medvetet designat för att man skall börja ogilla dem.
Och samma är det med all annan wokeness, i reklam, i filmer, i spel, överallt. Det måste ju vara avsiktligt. De vill hetsa grupper mot varandra.