Citat:
Mycket babbel bli psykolog och ta det med ngon som vill hra det. Inte ens fr en lax per minut hade jag lyssnat till dig men lycka till i din jakt p doktorshatt inom psykologi fast ifrn hrsgen och kvinnliga tankar, du r som Eva i Syndafallet.
Har lst den och det frndrar ingenting. Str fortfarande fast vid att egocentriska och aggressiva individer med lgt tlamod r omogna och oskra inombords och beteendet (det egoistiska och aggressiva) r mest en "coping mechanism" fr att leva oskerheten istllet fr att konfrontera den. Det du erbjuder TS r med andra ord en genvg.
Egoistisk och aggressiv r heller ingenting man bara blir ver en natt genom att trycka p en knapp, utan det r personlighetsdrag som i hg grad r betingade genetiska frutsttningar och uppvxt osv. Personer med tex kromosomavvikelser, fetalt alkoholsyndrom och traumatiserade uppvxter lr vara mer kompatibla n gemene man med beteendet du slr ett slag fr. Om X hade tv frldrar som slog honom varje dag sina frsta 13 r i livet s lr han vara mer naturligt egoistisk n Y som aldrig blivit slagen, d X aldrig ftt lra sig empati p samma stt. Med andra ord r det ingenting man normalt lr sig att bli egocentrisk, utan det ser naturligt och personen r dmd till lggningen, eller som du kanske anser, belnad med den dispositionen.
Egoistisk och aggressiv r heller ingenting man bara blir ver en natt genom att trycka p en knapp, utan det r personlighetsdrag som i hg grad r betingade genetiska frutsttningar och uppvxt osv. Personer med tex kromosomavvikelser, fetalt alkoholsyndrom och traumatiserade uppvxter lr vara mer kompatibla n gemene man med beteendet du slr ett slag fr. Om X hade tv frldrar som slog honom varje dag sina frsta 13 r i livet s lr han vara mer naturligt egoistisk n Y som aldrig blivit slagen, d X aldrig ftt lra sig empati p samma stt. Med andra ord r det ingenting man normalt lr sig att bli egocentrisk, utan det ser naturligt och personen r dmd till lggningen, eller som du kanske anser, belnad med den dispositionen.
Det r inte som att du frkovrar dig i Carl Jung direkt och har koll p grejerna. Jag sjlv dk i psykologi frut fr att frska frst mig sjlv frstod till slut att nutida psykologi r anpassad fr kvinnor av kvinnor fr kvinnor. En trogen vn du kan lita till som lyssnar innan han pratar r en bttre psykolog n dom dr lallarna fr han r man och han frstr dig samt minns dig. Bttre n ngon kvinna som bara bekrftar stackars dig stackars dig och kommer med diffusa ovetenskapliga analyser p impuls. Dom tror dom r Messias i nutid dom hr korkade psykologerna till feminister med absurda tankar inom mycket. Dom frnekar kns existens dom nyexaminerade idioterna du kan inte ha ett samtal med en kvinna frst som ger dig patetisk sympati TS inte behver. TS behver bli startad inte tnka p sin barndom. Han kan inte frndra den s varfr ska han tnka p sin barndom? Var den jobbig frtrng precis som nr du var barn inte ppna upp dig fr en kvinna tills du lter och tnker som en sjlv.
Det r bara mn som frstr mn p djupet. Kvinnor frstr inte mn och deras psyke. Mn frstr inte kvinnor. Mn r mer ppna med detta medans kvinnor som vanligt tror dom vet allt. Eva i Syndafallet.
Hade TS suttit med aggressiva typer han hade nog brjat fra sig mer aggressivt sjlv direkt d det r ndvndigt och brk hade inte varit s jvla farligt utan snarare lite skoj.
Det jag menar med egocentrism r ta ingen skit frn ngon kvinna som det dr med porren hon ska hlla kften bara f ett aggressionsutbrott p henne att hon ens frsker gra en grej ver detta nr som sagt om kvinnor lskar en dom accepterar otrohet till och med. Den dr bitchen borde skmmas.
Jag r emot bde porr och otrohet btw s har vi det klart ocks fr vi se om du lyckas nmna Tate i ditt tredje inlgg nu samt visar dina utmrka "kunskaper" inom psykologi eller snarare ditt svammel och helarkomplex.
Gr du till en psykolog sjlv eller vad r problemet?