• 1
  • 2
2025-04-17, 11:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Det har jag svårt att hålla med om.
Man behöver inte alls vara speciellt tjockskallad för att inte begripa detta.
Tror det mer handlar om att du VET att det är så.
En som aldrig varit här innan är jag inte alls så säker på skulle fatta detta.
Men kanske jag har fel? Hade ju faktiskt fel 1984 en gång, och det kom obehagligt nära felet jag gjorde 1972, så det finns trots allt en möjlighet.

/VV

Håller med dig där.

För dig, mig och Hamilkar som hängt här i 20 år är det självklart vad som skett medan det för nyare användare kan vara långt ifrån lika självklart. Nyare medlemmar är ju ofta också uppvuxna med andra typer av onlinekommunikaion är forum vilket inte alls är lika vanligt numera som det var förr.

Fast jag ser inte problemet egentligen. TS i den diskuterade tråden gav sig in på en sidodiskussion och får stå sitt kast.
Citera
2025-04-17, 21:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag vet inte riktigt vilket forum jag ska lägga det här i, men när jag tryckte på "Mina startade ämnen" för att beundra mina tidigare intellektuella skapelser så blev jag chockad när jag såg en tråd om zigenarspråk som jag definitivt inte har skapat: https://www.flashback.org/t3668082

Det verkar som att jag hamnade i något av en sidodiskussion i en annan tråd, och en moderator gjorde det till en egen tråd. Med mig som skapare då. Men jag är inte det minsta intresserad av zigenarspråk, och jag vill inte se det i mina startade ämnen. Detta är inte kritik mot en moderatorsåtgärd, men jag undrar:

- Går det att ta bort trådar så att de inte syns i Mina startade ämnen? Även om en mod papperskorgar den så kommer den ju synas. Om inte, kan de typ flytta den till någon annan? Är det någon som vill ha den?

- Har någon annan varit med om detta?

Du har skrivit flera inlägg i tråden så du är intresserad av ämnet.
Att du även kommenterade OT i den ursprungliga tråden är ju upp till dig själv.

Det finns ett diskussionsvärde i tråden ändå så då blev den utbruten.
Spelar ingen roll vems namn tråden står på för oss som läser på forumet.
Men för dig kan det bli en tankeställare om vilka trådar du skriver i då det kan hända igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in