Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-04-18, 18:34
Medlem
OrtensVaktares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdfs
Varför hamnade du på rättpsyk och inte fängelse då? Samt är det hårklyverier, att misshandla någon grovt är stört per definition.
Inlägget handlar inte om mig och mina diagnoser och skit utan om pedofilen Éros…
Citera
2025-04-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtensVaktare
Inlägget handlar inte om mig och mina diagnoser och skit utan om pedofilen Éros…

Det har du rätt i. Ursäkta, blev bara nyfiken, hur man kan ställa till det så att man hamnar på rättpsykt. Det är så märkligt, likaså det du beskriver så handlar den andra personen i samma fack. Det kan ju inte vara enbart brott utan något psykiskt sjukt över det hela.

Det värsta är att vi får betala för detta och det finns offer i andra ändan.
Citera
2025-04-19, 00:48
Medlem
CrazyPriests avatar
okej den där Eros du pratar om TS är pedofil och har fantasier, och du satt med honom på rättspsyk.

Än sen? varför ska vi bry oss om honom, han sitter ju inspärrad, varför fokuserar du på honom så, en enskild brottsling som är uppenbart psykisk sjuk, så att det är värt att ha en egen flashbacktråd om honom?
Citera
2025-04-19, 12:21
Medlem
OrtensVaktares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
okej den där Eros du pratar om TS är pedofil och har fantasier, och du satt med honom på rättspsyk.

Än sen? varför ska vi bry oss om honom, han sitter ju inspärrad, varför fokuserar du på honom så, en enskild brottsling som är uppenbart psykisk sjuk, så att det är värt att ha en egen flashbacktråd om honom?
Vill varna allmänheten om denna människa han ska inte ha det lätt i sitt liv skryter över vad han gjort och vad han är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in