• 8
  • 9
2025-04-21, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Det är just det som var rubriken, vart rör sig singelkvinnor? Det är den stora frågan. Vissa saker är så enkelt men just detta är den stora livsfrågan.

Jag tackar aldrig nej när jag blir bjuden och dricker vid dessa tillfällen, men aldrig ensam. Egentligen får alla sorts män tjejer sedan är ju de översociala och snygga såklart överrepresenterade. Men samtidigt så har jag träffat socialt efterblivna tjockisar med asperger som lyckas också. Egentligen borde jag tänka: Kan dom kan jag. Men snarare känner jag mig bara ännu mer värdelös.

Intressant tanke. Det är så Charlie i Two and a half men gör när han träffar många tjejer, men gör man det i Sverige? Vad skulle en tjej tänka om en kille som jag gick fram och pratade med henne på ett café? Tror inte det skulle uppskattas.

Det kan va svårt för henne att höra vad du säger genom gasmasken om du gissar att hon pepparsprayar dig.
Citera
2025-04-21, 16:02
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Det är just det som var rubriken, vart rör sig singelkvinnor? Det är den stora frågan. Vissa saker är så enkelt men just detta är den stora livsfrågan.

Mitt svar gick ju ut på att din fråga är felställd. Gå ditt du vill vara, och skit i om det finns lämpliga kvinnor där, så är chansen störst att du träffar någon.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in