• 6
  • 7
2025-04-21, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Noterar att vi inte kommer längre så jag lämnar diskussionen. Står dock fast vid mina uppgifter i tråden. Rör man sig kring NK - Östermalm är Stockholm city fortfarande svenskt. Malmö är däremot absolut inte svenskt längre.

Tack för mig.

Går du runt som han den där läderbögen som du har på din avatar, så förstår jag att Malmö inte är den rätta platsen för dig.
Citera
2025-04-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Som rubriken lyder: Vågar man sätta sin fot i Malmö? Känns ju som att man riskerar sitt liv där
Frågan är varför du skulle vilja sätta din fot där?
Citera
2025-04-21, 22:19
Medlem
Väldigt trevlig stad. Falafeln känner ni alla till men det finns också ett burritoställe som heter något med burrito i namnet som är väl värt att stanna till vid om man råkar vara i stan några dagar. Fanns ett ställe som hette något i stil med Syltan som serverade en stygg chouchroute men tror det har lagt ner nu, synd. Far i Hatten är alltid trevligt så här på våren. Skräms inte av internetskrönor.
Citera
2025-04-21, 22:20
Medlem
Köpenhamn ligger ett stenkast bort. Malmö fungerar bäst som en transportsträcka till Köpenhamn.
Citera
2025-04-21, 22:23
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Så länge man undviker invandrare, så är man säkert överallt på jorden man befinner sig.
Rätt logiskt!
Citera
2025-04-21, 22:44
Medlem
Vilken extremt töntig tråd! Hur jävla feg får man va
Citera
2025-04-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
gbg känns ännu mer otryggt, mycket skumt folk som hänger runt nordstan och centralen osv

senast jag var där så blev jag förföljd av några somalier i luvor

Tycker oxå det är stor skillnad på Gbg o Malmö
Citera
2025-04-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Köpenhamn ligger ett stenkast bort. Malmö fungerar bäst som en transportsträcka till Köpenhamn.
Malmös gator, affärer och restauranger är nerlusade med danskar, allting är så mycket billigare på denna sidan sundet. Ett restaurangbesök i Köpenhamn känns som man blivit rånad.
Citera
Igår, 11:03
Moderator
Diagorass avatar
Politik: inrikes --> Bostadsorter och områden
/Moderator
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto