Nr jag var tretton och hade sommarlov sommarlov valde jag och kompisen att pranka folk. de vi gjorde va att vi bajsade i en pse, gick ut 04:00 p morgonen och smetade det ver p bilar. Tiden innan dashcams och kameror i bilen blev en grej.
Jag gjorde ocks ett prank dr jag tog en sn dr bajsspray och gick till flera olika lgenheter och hus och spreyade det p drren och vid deras grind

alla som gick frbi blev cklade. Jag satte mig lngre bort i en buske och tittade med kikare
En gng s vad jag och tjejen ute i skogen och jag var 14 r. Jag rkte cigarett och drack l och en krring kom gendes kanske hundra meter bort. Jag tog tjejen midja och juckade mot hennes rv och nr krringen kom frbi s sa jag vill du ha sex med oss? Vi garvade till dds.
En gng s kissade jag i en vattenflaska s den blev full och sen s gick jag ut och hllde sparsamt kisset p folks drrar
En gng s la jag bajs och kiss utanfr tre olika lgenhetsdrrar (ytterdrren), mitt p morgonen. Sen s satte jag mig p en bnk p deras grd och drack cola och tittade nr folk gick frbi och de som inte kunde komma ut och g till jobbet HAHAHA.
En gngs s hllde jag nutella p flera personers cyklar vid ett lgenhetsomrde. P stena.
En gng s va jag ute med tjejen och vi satt p vra cyklar och cyklade. Sen s kom tv 40/50 ringar gendes och jag sa r du hunsad och brjade asgarva.
Vad r det roligaste ni har gjort?