Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Vi är snygga män är bara sexobjekt o leksaker åt er när det flödar där nere

Pump & dump

Buhu

Haha vi män? Jag har en snygg man och jag är honom trogen.

Men du kanske ger ut fel signaler?
Citera
2025-04-23, 00:27
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos
Kan man generalisera för en större mängd kvinnor när den infaller? Försöker inte skapa ett kåthets horoskop men har fan märkt av mönster ändå

De flesta har mens vid fullmåne, för det är då månen påverkar alla vätskor på jorden som starkast, både tidvattnet och kvinnors mystiska blodflöden. Ägglossningen infaller då två veckor innan, respektive två veckor eller drygt två veckor efter fullmånen.
Citera
2025-04-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodershjarta
jag tror att alla tjejer är kåta hela tiden.

detta är baserat på att jag är tjej och kåt hela tiden.

Hur avhjälper du denna lust?

Knull? Onani? Eller låter du det passera?

Jag är själv också väldigt kåt mest hela tiden. Men jag är kille.
Citera
2025-04-23, 03:50
Medlem
Elvira-Madigans avatar
Det gäller bara att ha en tillräckligt stor mängd att välja mellan. Sannolikheten för att åtmistone en är uppe i varv är ju högre då. Detta gäller ju både tjejer och killar.
Citera
2025-04-23, 04:44
Medlem
Incendios avatar
Är kvinnor individer? Svar ja.
Citera
2025-04-23, 06:18
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurglm
Tjejer är kåta under den del av sin cykel då de dricker vin.
100% av kvinnor, enligt mina egna studier i ämnet, blir kåtare av alkohol. Trist.

Och vad är det som är trist med det då?

Nej, att ragga på krogarna där kvinnor är salongsberusade (eller mer) har alltid varit guld för mig och grabbarna i alla fall.
Citera
2025-04-23, 06:52
Då ska du veta att man blir superkåt av weed och njuter på ett helt annat sätt

Mycket bättre än alkohol.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och vad är det som är trist med det då?

Nej, att ragga på krogarna där kvinnor är salongsberusade (eller mer) har alltid varit guld för mig och grabbarna i alla fall.
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-23 kl. 06:58.
Citera
2025-04-23, 07:03
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Då ska du veta att man blir superkåt av weed

Jassåru, Gun II, det har jag nog missat. Men vad ska man röra sig i för obskyra miljöer om någon snubbe nu vill ragga på någon zombie-liknande thc-slyna då, plattan, Christiania, reggae-festivaler?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-04-23 kl. 07:09.
Citera
2025-04-23, 07:22
"Gun II" ? Du är rolig tiger.

Det behöver inte alls vara obskyra miljöer. Varför så fördomfull ? Jag vet inte vart du kan hitta en zombie-liknande thc-slyna. Dom brukar nog inte hänga så mycket på krogar? Du få fråga grabbarna om det.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jassåru, Gun II. Det har jag nog missat. Men vad ska man röra sig i för obskyra miljöer om någon snubbe nu vill ragga på någon zombie-liknande thc-slyna då, plattan, Christiania, reggae-festivaler?
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-23 kl. 07:46.
Citera
2025-04-23, 07:33
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Kvinnor är som "kåtast" när det är något de vill ha - antingen en pryl i ett förhållande eller när de vill snärja en man. I förhållandet dör sedan detta många gånger ut snabbt... Först är det att knulla såsom kaniner, sedan som ett gift par, dvs. ytterst sällan och till och med planlagt. Väldigt sexigt...
Citera
2025-04-23, 10:33
Medlem
Jag har definitivt cykler, de är självklart att jag kan känna lust alla dagar i månaden men jag har 2-3 dagar när saker är betydligt mkt mer påtagliga.
De flesta brukar ju skriva att kvinnor är som kåtast vid ägglossning och det är väl biologiskt inpräntat och logiskt då chansen är större att bli gravid då.
Jag tillhör inte den gruppen, dagarna innan menstruationen är jag betydligt mkt sugen, skulle även säga att jag är det under menstruationen. Vilket kan ha sina nackdelar.
Men en generell kåthet finns ju inte då alla kvinnors cykler är olika.
Så om det stirras på dig en dag men inte en annan kan omöjligt ha att göra med kvinnornas kåthet. Det hade ju betytt att alla kvinnor hade samma cykler, och det har vi ju inte. Några är kåta den dagen, några en annan dag.
Det där gäller även killar, nu har ni ju generellt högre sexlust men den går också i cykler där vissa perioder är värre än andra.
Citera
2025-04-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Det är klart att ägglossning påverkar. Men inte så att jag någonsin gått runt och tittat på främmande män på det sättet som beskrivs. Det är i sådana fall när jag är tillsammans med någon. Då kan jag höra hormonerna skrika exta mycket när det är ägglossning.

Annat som påverkar är välmåendet i allmänhet. Mår man inte bra så är man inte så sugen. Ganska självklart faktiskt och jag tror inte att det är så könsbundet.

I övrigt är det något skumt med snubbar som går runt och tror att de blir spanade på med "kåta blickar". Det händer typ inte.

Ibland händer det att man läser in något i en kvinnas blick. Men då är det egentligen bara att ta ett steg tillbaka och inse att man förmodligen finner kvinnan attraktiv och det rör sig om "Confirmation bias", man ser det man vill se.

Hade en kvinnlig kollega som mina manliga kollegor påpekade alltid var gladare runt mig än de och de hävdade givetvis att hon måste vara intresserad av mig. Jag försökte förklara att hon bara är sådan och känner sig bekväm att vara glad och "bubblig" runt mig eftersom att jag inte tolkar det som något annat och respekterade hennes förhållande. Hon var inte singel men det brydde sig många inte om på den platsen. De var övertygad att hon var sugen på mig för tanken på att hon höll tillbaka runt dem var väl inte lika rolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in