2025-09-18, 22:43
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Ingen av de svagare kratom sorterna hjälper, läs reviews här på flashback och tro på de vana användare som ger tummen ned för samtliga. Avrådes.

Om du vill ha en substans som hjälper mot allt utom just smärtan (hjälper mot mental smärta!) kan du prova Phenibut. Prova kombinera med 1g paracetamol?

Det är lagligt i Sverige och om du har bensotolerans rekommenderar jag att ta 1-2g (med litet mat, en banan typ, annars är det väldigt harsh för magen) typ kl 5 på morgonen. Sen om du går upp vid 8-9 kommer effekten att ha börjat. Passa på att äta frukost nu, för Phenibut är verkligen (alltså Phenibut HCL, Phenibut FAA är inte alls lika räligt för magen) extremt lågt pH och om du inte parerar med mat i samband med intag känns det absolut av samma dag/dagen efter.

OBS: Ta ALDRIG, och jag menar det, aldrig mer än 2 ggr per vecka, tex måndag på torsdag. Låt det gärna vara max en gång per vecka med. Experimentera med doserna, för mig behöver jag 3-4g Phenibut FAA, medans vissa klarar sig på 500mg.

Phenibut kan vara en av de värsta avtändningar som jag läst om. Har själv använt den från å till i doser 4-5g / 2ggr per vecka. Fick inga problem alls när jag slutade. Låt bli att ta 250mg per dag i 2v, även om dosen är låg så är halveringstid extremt lång så det byggs upp. Även påslag tar som sagt 3-5h så det är svårt att bli beroende i det avseendet att du aldrig kommer få en "kick".

Vill du ta ut svängarna mer, kan du på Clear net (alltså genom att googla) hitta utländska affärer som säljer både O-DSMT och IC-26.

Båda dessa är väldigt mycket; mer smärtstillande, mer beroendeframkallande; mer olagliga. Men fråga runt på olika webshop o de kommer sända det stealth till Sverige. Fastnar det i tullen så bara att neka. De tar nästan alltid betalt antingen genom bank transfer (ej rekommenderat från Sverige) eller krypto. Krypto är såklart alternativet att välja som svenskboende. Använd VPN o en tillfällig mail med .

Tror även,. om du har tur, kan hitta webshop som skeppar kratom till dig i Sverige, men det ÄR olagligt och de flesta, om inte alla, kommer nog neka köp.

Det finns ett lagligt o därmed jättedyrt alternativ, en alkaloid från just kratom, 7-OH tror jag den heter. Sök runt här i "övriga droger" forumet så hittar du tråden. Vilken affär som säljer törs jag inte uttala mig om, men tror det finns linktips i en annan tråd.

Lycka till!

Är lite skraj för fenibut. Hört en del. Känns som jag kör sub värsta dagarna och sedan skiter i kratom. Vet jag trådnappar nu, men kan inte vara den ende som "tvingas" mot tyngre droger från kratom.

Jag vet iaf att sub kan jag sluta med. Får inte direkt ångest av det, mycket mer kroppsligt.

Gabadroger är väldigt läskiga. Räcker kanske att jag står på bens och inte vet när de klipper det.
Citera
2025-10-31, 08:18
Medlem
7-0H. Rekommenderar starkt emot detta dock, mycket mer beroendeframkallande och extremt svåra avtändningar. Lär det klassas jävligt fort, dock komiskt att staten förbjudar kratom men inte 7-OH som är 10x starkare, idioter.
Citera
2025-10-31, 12:31
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga
7-0H. Rekommenderar starkt emot detta dock, mycket mer beroendeframkallande och extremt svåra avtändningar. Lär det klassas jävligt fort, dock komiskt att staten förbjudar kratom men inte 7-OH som är 10x starkare, idioter.

Vart finns det inrikes?
Citera
2025-10-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trefalga

Problemet ligger inte att man vill att 7oh ska vara lagligt utan att man inte har någon typ av familjeklassning eller vad den rätta termen nu är så inte förräns en substans börjas missbruka blir den klassad och att varje klassning måste ha en rigorös utredning till grund. Finns väl kanske någon bra anledning till att dessa utredningar ska följa en viss mall men ändå rätt skevt att en substans som man själv utan kompetensen att sitta på FHM förstår efter en halvtimmes research absolut inte ska vara laglig utifrån den narkotikalagstiftningen som finns. Folk dras in i den skiten mer och mer för varje dag som går och FHM har vetat om att denna substansen säljs öppet under hela dom två månaderna den har gjort det. Känns sådär att det ska ta sån tid då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in