2021-04-30, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Argumentet att sex är en mänsklig rättighet och att män därför har rätt att köpa sex av sexarbetare är en gigantisk halmgubbe skapad av feministerna. Däremot anser jag att det är en rättighet att bestämma över sin egen kropp och rätt till sin egen sexualitet. Så om någon av fri vilja vill sälja sexuella tjänster och någon vill köpa så har inte staten något med det att göra. Men detta är uppenbart oerhört kontroversiellt.

Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Inget fel i det. Vilken nytta skulle dina döttrar annars ha här i livet? Deras fitthål är ar trots allt till för att användas.

Jag köper sex för att det är så jävla omständligt att försöka få omkull någon jävla krogslyna som ändå luktar stjärt och spyr mitt under sexet. Slynfittorna tror sig vara så jävla fina men är i själva verket inte ens mediokra små slynor. Patetiskt. Tinder och annat skit har blåst upp deras ego, artificiellt. De är inte värda ett jävla piss.

Det luktar incel här.
Citera
2021-04-30, 14:28
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Det luktar incel här.

Det verkar som du har svårt att skilja på incels och liberalism. Fair enough. Vissa vill så gärna bestämma över andra att de rationaliserar det för sig själva.
Citera
2021-04-30, 18:40
Medlem
HemmaRambos avatar
Det blir inte sex i den omfattningen jag vill ha. Inget snack om att runka istället, det gör mig deppig. Frunsisar har dålig förståelse för manlig sexualitet. Fitta ska det ska vara.
Citera
2021-04-30, 21:53
Medlem
Citat:
Det luktar incel här.

Det är väldigt stor skillnad på dom två citat du tagit med. När det gäller fethorunge så uttrycker denne sig vulgärt och nedsättande. Men knight1056 ger bara uttryck för ett fullt logiskt argument.

Jag förstår inte varför du sammanblandar dem.
Citera
2021-05-07, 10:20
Medlem
Trollet420s avatar
Min skilsmässa kostade mig 600k med min tråkiga ovilliga ex fru. Mycket mer än jag nånsin lagt på glädjeflickor och har fantastiska minnen från de flesta. Köper dock aldrig sex i Sverige pga sjuklagstiftning
Citera
2021-05-09, 13:12
Medlem
Citat:
Varför är mäns sexualitet en "mänsklig rättighet:? Jag anser inte att mina två döttrar är skyldiga att ge en bitter, oansvarig, oattraktiv man sex. Varför skulle de? Vidrigt.
Sex är inte en rättighet. Däremot är det en allvarlig inskränkning i någons rättighet att förhindra honom/henne att ha sex om han/hon kan hitta någon som kan tänka sig att ha sex med honom/henne.

Dina döttrar är inte skyldiga att ge en man sex. Tycker de att en man är oattraktiv så behöver de inte ha sex med honom. Men om någon skulle säga till en av dina döttrar att hon kan få pengar ifall hon vill ha sex med honom, och om hon tycker att det skulle vara tillräckligt lockande för att ha sex med honom trots att hon inte tycker att han är attraktiv - varför ska någon annan än de två ha rätt att lägga sig i den saken?
Citera
2021-05-26, 09:34
Bannlyst
Varför inte?

Billigare än att sätta ringen på horan.
Citera
2021-05-27, 18:13
Medlem
För att jag lever bara en gång och varför slösa bort livet med att bara gå och fundera på hur det känns att knulla analt, hur känns det att knulla silikonbröst, hur skönt är det att få en riktig bra edging. Jag har lärt mig att analt kan vara skönt ibland, silikonbröst är sjukt överskattat (små naturliga är skönast), en riktigt bra utförd edging är jävligt skönt. Nu är även min fru bra på edging faktiskt och jag är jävligt bra på att slicka hennes fitta

För att jag blir äldre men vill fortsätta knulla snygga tighta tjejer med fina kroppar.
För att få göra det som jag inte får göra hemma, typ spruta i munnen eller sätta på analt (ibland)
För att kunna bestämma hur länge kuken ska sugas, var den ska spruta och vilka positioner som jag är sugen på.

De flesta som jag träffar är studenter som vill tjäna lite extra under några år. Jag hatar trafficking. Tjejerna ska göra det av egen vilja, sen kan jag förstås förstå att det är en typ av utnyttjande. Ett problem är dock hur det moraliseras. Det är inte samma moraliserande i alla länder att sälja eller köpa. Några av tjejerna som jag träffar som kommer från öststaterna har inte det synsättet.
Citera
2023-04-10, 21:50
Medlem
Har köpt sex sedan jag var 16, är 40 idag.

För mig handlar det om att jag inte får någon kontakt med tjejer i vanliga livet.
Alltså, jag kan ju umgås med tjejer och prata med dom, men jag tycker inte det är kul och skulle aldrig lägga ner tid på en tjej på det sättet endast för att till slut få knulla.

Jag tappar intresset direkt om jag inser att tjejen inte vill ligga direkt.
Tex om jag träffar en tjej på gymmet, och hon frågar om jag ska med och ta en fika på stan, då säger jag nej.
Men ber hon om mitt nummer och sen skriver jag ska komma hem till henne en kväll så är jag på.
Blir det inget sex då så skiter jag i henne helt.

Jag tror kvinnor inte alls förstår en mans sexuella behov.
Sex för en man är som att köpa mat för en kvinna, det är helt enkelt ett måste och ska va så lite krångel som möjligt.
Ingen kvinna vill gå runt på stan i varje affär och leta en ryggbiff för att sedan när hon väl hittat den stå i kö i 2 timmar, och sen kanske inte ens kortet funkar så hon kan inte köpa biffen ändå.

Att köpa sex för mig handlar bara om behov.
Om jag kunde få sex genom att fråga en random tjej på stan och hon sa ja så skulle jag ju självklart göra det istället, men det funkar inte så.
Tycker det är ganska äckligt att va med en hora, men alternativet är ju att bli utan sex.
Senast redigerad av kryptonitmannen 2023-04-10 kl. 21:53.
Citera
2023-04-11, 15:05
Medlem
JoelS79s avatar
För å få närhet när jag är mellan förhållanden helt enkelt. Men är noga med å endst träffa svenska hobbyeskorter som gör det av fri vilja. Skulle aldrig vilja träffa nåt traffickingoffer från Ryssland fy fan
Citera
2023-05-03, 20:12
Medlem
Gillar variation ligga m olika tjejer olika utseende olika i sängen .. tjejer jag inte skulle få annars ute ur deras liga .
Citera
2023-05-11, 08:13
Medlem
Kavajfyllos avatar
För att man bara vill knulla? Plus att du vet vad du får.

Men vill du få knulla den jobbiga vägen så kör på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in