För att jag lever bara en gång och varför slösa bort livet med att bara gå och fundera på hur det känns att knulla analt, hur känns det att knulla silikonbröst, hur skönt är det att få en riktig bra edging. Jag har lärt mig att analt kan vara skönt ibland, silikonbröst är sjukt överskattat (små naturliga är skönast), en riktigt bra utförd edging är jävligt skönt. Nu är även min fru bra på edging faktiskt och jag är jävligt bra på att slicka hennes fitta
För att jag blir äldre men vill fortsätta knulla snygga tighta tjejer med fina kroppar.
För att få göra det som jag inte får göra hemma, typ spruta i munnen eller sätta på analt (ibland)
För att kunna bestämma hur länge kuken ska sugas, var den ska spruta och vilka positioner som jag är sugen på.
De flesta som jag träffar är studenter som vill tjäna lite extra under några år. Jag hatar trafficking. Tjejerna ska göra det av egen vilja, sen kan jag förstås förstå att det är en typ av utnyttjande. Ett problem är dock hur det moraliseras. Det är inte samma moraliserande i alla länder att sälja eller köpa. Några av tjejerna som jag träffar som kommer från öststaterna har inte det synsättet.