2024-12-13, 21:43
Medlem
Planerar min träff 2-3 dagar i förväg för en maxad upplevelse. Som att planera en resa och få resfeber. När jag promenerar sista biten fram till adressen så är kicken total. Tjejerna får mig att känna mig speciell till 100%. Blir bara oftare numera. Alla vill ha mig. ”offer”? Knappast. Detta är en drog. Själva träffen är 1 timme. Välmåendet mycket längre än så. Varför köper jag sex? För att någon säljer och att jag kan.
Citera
2024-12-28, 00:35
Medlem
Jag "köper" inte sex, däremot har jag betalat för vissa sexuella tjänster tidigare i mitt liv. Varför jag gjorde det var för att jag kände mig ensam och befann mig i ett land där det är lagligt. Det är även någonting med att det är lite smutsigt och tabu som lockade mig, i kombination med att jag hade så låg självkänsla att jag kände att jag hellre ville betala någon att "vara" med mig, även om jag rent intellektuellt vet/visste om att det finns många tjejer som gärna skulle vilja ligga med mig utan pengar emellan så att säga.

Lite som att betala en terapeut för att lyssna på mina dilemman, eftersom att jag då vet att terapeuten är till för just det och att det finns en trygghet i att betala, i jämförelse med om man skulle berätta något sårbart för en vän som kanske hade känt sig besvärad eller liknande.

Slutade dock med att jag fick skuldkänslor efteråt och att jag aldrig riktigt fick den där tryggheten eller vad jag nu ville åt. De som givit mig sexuella tjänster verkade inte vara i något form av missbruk eller i psykisk ohälsa, utan snarare starka kvinnor som visste vad dom ville och hur det skulle gå till. Men såklart kan man aldrig veta det till 100% och därav skuldkänslorna, i kombination med stigmatiseringen och svartmålningen av sexköp i Sverige.

Mvh
Citera
2024-12-31, 15:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Sex är inte en rättighet. Däremot är det en allvarlig inskränkning i någons rättighet att förhindra honom/henne att ha sex om han/hon kan hitta någon som kan tänka sig att ha sex med honom/henne.

Dina döttrar är inte skyldiga att ge en man sex. Tycker de att en man är oattraktiv så behöver de inte ha sex med honom. Men om någon skulle säga till en av dina döttrar att hon kan få pengar ifall hon vill ha sex med honom, och om hon tycker att det skulle vara tillräckligt lockande för att ha sex med honom trots att hon inte tycker att han är attraktiv - varför ska någon annan än de två ha rätt att lägga sig i den saken?

Det där är fan huvudet på spiken!
Helt ofattbart att någon liten piss stat som Sverige ska använda sitt överförmyndareri till att bestämma om någon frivilligt vill sälja sex och om sen någon då vill köpa det av denna person!

Sexdriften är lika stark som hungern på mat och vi föds med det men nog fan ska det tryckas tillbaka och förminskas på alla möjliga sätt och läras ut tidigt att sex är minsann inget vi pratar om och allra helst ska inte kvinnor gilla det!

Om något är frivilligt och ett medvetet val och man inte skadar någon så ska man kunna sälja även sex!!
Vad är problemet!?

Både jag och min fru tycker likadant!
Citera
2024-12-31, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Det där är fan huvudet på spiken!
Helt ofattbart att någon liten piss stat som Sverige ska använda sitt överförmyndareri till att bestämma om någon frivilligt vill sälja sex och om sen någon då vill köpa det av denna person!

Sexdriften är lika stark som hungern på mat och vi föds med det men nog fan ska det tryckas tillbaka och förminskas på alla möjliga sätt och läras ut tidigt att sex är minsann inget vi pratar om och allra helst ska inte kvinnor gilla det!

Om något är frivilligt och ett medvetet val och man inte skadar någon så ska man kunna sälja även sex!!
Vad är problemet!?

Både jag och min fru tycker likadant!
Det där överförmynderiet vi har skyddar inte de utsatta (mestadels kvinnor).

Det finns inga riktiga problem här, bara skapade.
Citera
2025-04-07, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Som jag förstod låg inte problemet i om Tony Soprano skulle få sin fru att ställa upp på det han ville utan att han inte ville vara gift med en kvinna och mor till hans barn som ställde upp på de sexakter han ville utöva.
Alltså double standards.
Citera
2025-04-07, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffen
Det är väldigt stor skillnad på dom två citat du tagit med. När det gäller fethorunge så uttrycker denne sig vulgärt och nedsättande. Men knight1056 ger bara uttryck för ett fullt logiskt argument.

Jag förstår inte varför du sammanblandar dem.

Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Har aldrig köpt sex men jag planerar starkt på att leva på prostituerade/eskorter genomgående en lång tid framöver så länge min situation inte förändras. Förstår inte varför jag ska ut på krogen och spendera en massa pengar när det ändå inte leder till någonting mer än att man tar sitt sedvanliga fyllekäk som nattens höjdpunkt och sen tar nattbussen hem i sin ensamhet. Eller att tålmodigt vänta på att något ska hända när man snart är 30 bast och fortsatt utan riktig erfarenhet samtidigt som man bara jobbar som en åsna och sedan kommer hem till en tom lägenhet. Pengarna ruttnar i bankkontot så jag kan lika gärna använda dessa för att förgylla mina dagar lite och känna att jag lever som en kung. Nu är man bara hängig och dränerad på allt vad motivation heter. Samtidigt har vi kärringar som gapar om att "sex är ingen rättighet" vilket jag i för sig kan hålla med om, men om en självständig kvinna vill sälja sex till ett överenskommet pris och där båda är med på det så ser jag faktiskt inte problemet i det så länge människohandel inte är inblandat. Kan ärligt talat säga att jag hade köpt sex i Sverige även om det så hade varit livstid på straffskalan.

Ser ingen vits med att hålla på med krogen och tinder som blivit rena korvfesterna och där kvinnorna inte ens är något speciellt. Hellre knulla en timglasformad rumänska bakifrån och liknande flera gånger i månaden för en liten peng. 99 % av jordens alla män hade aldrig kommit i närheten av att hålla på med flera olika brudar av den digniteten flera gånger i månaden utan att betala för det.

Jag har satt en tidsgräns. Är jag fortfarande utan flickvän/ligg fram till nästa sommar så kommer jag slå till stort nästa månad. Troligtvis blir det utomlands och på någon FKK-klubb.
Det är väl ingen som tvingar dig att spendera pengar på tjejer på krogen? För att använda erat egna argument....ingen tvingar en kvinna att sälja sex. Varför gnälla om att det är dyrt att gå på krogen för att man måste betala för drinkar etc
Du gör ju det av fri vilja!
Citera
2025-04-07, 06:22
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Det är väl ingen som tvingar dig att spendera pengar på tjejer på krogen? För att använda erat egna argument....ingen tvingar en kvinna att sälja sex. Varför gnälla om att det är dyrt att gå på krogen för att man måste betala för drinkar etc
Du gör ju det av fri vilja!
De där argumentet kan du köra upp där ryggen byter namn
Han är ju ensam och söker någon att få älska med eller hur? Kammar noll varenda gång trots att det är 4 poängare ute på lokal.
Då finner han att det är både bekvämt skönt och att han kan välja en vacker kvinna att få älska med, men sådant fattar inte motvalls kärring
Citera
2025-04-28, 21:21
Medlem
Jag vänder på frågan: varför inte? man vet vad man får och man får allt man vill ha för pengarna man satt in. Vad mer kan man begära?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in