Det beror vl p. Jag menar, kommer jag dit med mitt lite typiskt ungdomligt dekadenta utseende och stller mig med en metro under armen och visslar, s ser det ju onekligen ut som om jag vntar p att ngontingt ska hnda. D r det ju mjligt att ngon kommer fram och mer eller mindre diskret tar tempen p situationen. Jag tror nog att de som skter heroinruljansen p en s offentlig plats r ganska goda bedmmare av om ngon r potentiell kund eller ej. Men jag tror dock att plattan snarare fungerar som en trffpunkt mellan langare och redan etablerade missbrukare n en rekryteringsbas fr nya. Tvrtemot vad mnga tror en bra sdan, d folkmngden torde frsvra polisens arbete.
har aldrig blivit erbjuden ngot dr, har nd bott lnge i sthlm. Dock vet jag att det r/var ngra killar som brukade springa omkring och erbjuda folk oregano som de kallade fr rka
P plattan existerar bara heroin, om du frsker kpa grs s fr du oregano eller nt annat som har samma utseende, en polare frskte fixa tjack dr en tidig morgon, fick tv gram tvttmedel istllet.....
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!