Vem är vem i truthrörelsen, med länkar till deras sajter och matieral. Tyvärr lyckades jag inte föra över posten hit med allt intakt, så det får bli en direktlänk istället. Kommer någon på hur man kan föra över poster, PMa gärna mig så fixar jag.
USA har sedan 911 ett regelverk, FOIA - Freedom of Information Act - som liknar vår offentlighetsprincip. Den innebär att man kan begära ut material som inte publicerats -oavsett vilket land man kommer ifrån. De flesta myndighetssidor i USA tycks numera ha en FOIA-sida, här är två relevanta:
Jag tycker att ALLA oavsett vad man tror på bör se denna dokumentär för att ta del av vittnesmål på personer som jobbade i byggnaden etc. Den är i 10 avsnitt. http://www.youtube.com/watch?v=KuoNi...elated&search=
Den tredje heter Hamburg cell och där får vi följa kaparna åren innan attackerna – deras kontakter med Al- Quida och deras agerande vid USAs flygskolor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!