Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2009-03-23, 19:37
Medlem
Snvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Cuddlebitch-killar som vill skaffa lite pluspong hos internetforumflickor som minsann sger att dom gillar stora rumpor och hriga fittor undanbedes i frvg s gr er icke besvr att svara.

Om mn fredrar hr p fitten har inte att gra med cuddlebitch eller sdant. Det r helt enkelt smak och framfrallt en generationsfrga. Det r f fdda efter 80-talet som fredrar hrigt samtidigt som de flesta fdda innan 70-talet vill ha hr.

Fr vrigt har jag sjlv passerat 30 och tnder inte lngre p 20-ringar med pojkakrigt ansikte. Jag gillar manligare drag och fredrar mn runt min egen lder.
Citera
2009-03-23, 20:07
Medlem
Pookiis avatar
Hmm jag intresserar mig bara av ldre tjejer. Besitter sjlv ett pojkansikte samt r runt 20 stecket och detta verkar vara klart mot min motgng nr det gller 25-30+ tjejer om vi utgr frn trden.

Nu r frgan om jag ska odla skepparkrans eller inte. Det verkar finnas en korrelation mellan tjejers lder och att de finner skgg attraktivt. Tyvrr s kan jag inte f en riktig skgg vxt Fan detta r problematiskt !
Citera
2009-03-23, 20:20
Medlem
Krests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Om mn fredrar hr p fitten har inte att gra med cuddlebitch eller sdant. Det r helt enkelt smak och framfrallt en generationsfrga. Det r f fdda efter 80-talet som fredrar hrigt samtidigt som de flesta fdda innan 70-talet vill ha hr.
Jag tycker inte om din generalisering dr. Jag r sen-80-talist och jag och de flesta av mina vnner fredrar hrigt (men kanske bikinilinjerakat) hos vra flickvnner.
Citera
2009-03-23, 20:25
Medlem
Pookiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krest
Jag tycker inte om din generalisering dr. Jag r sen-80-talist och jag och de flesta av mina vnner fredrar hrigt (men kanske bikinilinjerakat) hos vra flickvnner.

Men d kommer givetvis frga 2: Hur mnga av dina vnner inklusive dig sjlv tycker om att g ner p tjejer ? Personligen s gillar jag det men inte om man gr ner och fr en skgg biff p tallriken. Fr min egen skull (och onekligen fr tjejer om hon gillar oralsex) s ska det vara rakt runt blygdlpparna, tror ordet porrtofs r korrekt fr denna frisyr. sikter p detta ?

Det r vl likadant fr tjejer mot killar - tjejer gr vl hellre ner om det inte finns risk att f hr i kften ?
Citera
2009-03-23, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krest

Ni som d gillar hr p fittan, varfr ska det rakas verhuvudtaget d? Om det r hret i sig som r tillfredsstllande p ngot vis. Varfr inte en jttestor och vacker buske som tcker hela fittan? Eller r det den rdande pedofilhysterin som stter stopp fr vga/vilja ha helrakade fittor?

Personligen har jag inget problem med vlsktt och trimmat hr, men desto mindre desto bttre, och jag r 70-talist.
Citera
2009-03-24, 20:44
Medlem
Cyaneas avatar
Citat:
Ni som d gillar hr p fittan, varfr ska det rakas verhuvudtaget d? Om det r hret i sig som r tillfredsstllande p ngot vis. Varfr inte en jttestor och vacker buske som tcker hela fittan? Eller r det den rdande pedofilhysterin som stter stopp fr vga/vilja ha helrakade fittor?

Personligen har jag inget problem med vlsktt och trimmat hr, men desto mindre desto bttre, och jag r 70-talist.

Jag r fdd under senare delen av sjuttiotalet och fr egen del s tycker jag helt enkelt att lagom r bst. Med andra ord, en vlansad buske r snyggast i mitt tycke.

Frresten en sak till, resonerar du p samma stt nr det gller hr p huvudet? Om man klipper sig s kan man lika gott raka av sig allt hret?

Edit: Det hr r aningen OT by the way.
Senast redigerad av Cyanea 2009-03-24 kl. 20:47.
Citera
2009-03-24, 22:14
Medlem
Citat:

Frutsatt att vi, trots trdtiteln, pratar kvinnor hr, hller jag inte riktigt med. Skulle sga att hrtrimmandet fljer ett bifasiskt samband mellan estetisk sknhet och hrlngd: allt utom mellanlget nr hon inte rakat p ca en vecka (I vilket man associerar nrmast med nyllet p ovrdade teknologer som inte rakat sig sedan senaste sittningen.)
Citera
2009-06-23, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pookii
Hmm jag intresserar mig bara av ldre tjejer. Besitter sjlv ett pojkansikte samt r runt 20 stecket och detta verkar vara klart mot min motgng nr det gller 25-30+ tjejer om vi utgr frn trden.

Nu r frgan om jag ska odla skepparkrans eller inte. Det verkar finnas en korrelation mellan tjejers lder och att de finner skgg attraktivt. Tyvrr s kan jag inte f en riktig skgg vxt Fan detta r problematiskt !

Kom p en kvinna i 30rs ldern att smeka sig till bilder av Zac efron eller vad fan han heter, s du har nog en chans fortf.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in