• 1
  • 2
2020-02-21, 19:21
Medlem
Nr man hrde talas om henne frsta gngen var ju nr hon var med i Spermafesten som spelades in p pir 59. sen frsvann hon vl ganska fort har jag fr mig, svagt minne av att hon kanske flyttade till Usa
Citera
2020-02-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
En av de bsta och en av mina svenska favoriter, annars hller jag med dig. Vad hon gr idag har jag ingen aning om. Det jag tycker mig ha lst ngonstans r att hon har bytt namn och bor i en litet kustsamhlle i sdra Stockholms ln. Men vilket namn hon har idag eller var hennes bostadsort heter har jag glmt.

Fr vrigt s hller jag med om att det r rofullt fr henne att bli jmfrd med Silvia Saint.

Tnker du inte p Linda ? Hon bor ju dr du beskriver
Citera
2020-02-21, 23:06
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felfoedd
Kajsa-Lotta eller Kai Nobel r den bsta svenska porrslynan i historien, min absoluta svenska favorit.
Bara fr att du r fr ung att minnas nr det gjordes porr i Sverige.
kolla bara p de hr svenskorna:
Mikaela
https://www.eroprofile.com/m/videos/...tour-13-sweden
Maria Lind
https://www.eroprofile.com/m/videos/..._Lind_Real_Hot
Citera
2020-02-25, 16:36
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pexatron
Tnker du inte p Linda ? Hon bor ju dr du beskriver
Det enkla och korta svaret p din frga blir: Nej. Och om jag inte minns fel s bor Linda Lust i Vstra Gtalands ln.
Citera
2020-03-26, 18:58
Medlem
Citat:
Det enkla och korta svaret p din frga blir: Nej. Och om jag inte minns fel s bor Linda Lust i Vstra Gtalands ln.
Tnkte Linda Thoren, hon bor eller bodde i ett litet kustsamhlle i sdra sthlm
Citera
2020-03-27, 15:03
Medlem
Citat:
Tack fr denna lilla film som jag inte sett frut. Verkar utan tvekan utspela sig i samma lokal dr det mer bermda verket "Spermafesten" ocks tilldrar sig. Tror t.o.m det r samma ftlj. De flesta medverkande knns ocks igen. Briljanta Kajsa-Lotta, eller Kai Nobel om man s vill, och den stndaktiga Mats, som ocks lr vara knd under smeknamnet "Storsprutar-Matte". Dock finns dr ytterligare en rtig tjej som r helt oknd fr mig, s om ngon vet ngot ytterligare om henne vore det ju trevligt om denne ngon ville delge oss andra den informationen.

Jag tror att den andra tjejen r Miss Li, inte helt hundra men tror. Henne kunde man fr privatvisning av p vervningen nr det begav sig.
Citera
2020-03-29, 17:12
Medlem
Mitt favoritklipp med Kajsa brjar ca 1:19 in i filmen.
https://se.spankbang.com/1yk5/video/...anor+9+swedish
Citera
2021-02-08, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pexatron
Tnkte Linda Thoren, hon bor eller bodde i ett litet kustsamhlle i sdra sthlm
Linda Thoren heter inte lngre Thoren och driver ett vrdbolag i en annan norrlnsk kuststad n rnskldsvik dr hon r fdd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in