Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-27, 23:17
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Nu skall jag berätta något som ni aldrig kommer att o-se. Jennifer Kücükaslan har sjukt korta armar.
Hon borde tävla tillsammans med Jan Guillou nästa säsong.
Citera
2024-12-27, 23:23
Medlem
Varför säger de 'syskonen kukluxklan' istället för dressinen. När de säger Syskonen kukluxklan för det tankarna till incest. Men jag kan inte tänka mig att dessa syskon har cyklat varandra i rövhålet
Senast redigerad av kastenhof 2024-12-27 kl. 23:35.
Citera
Igår, 03:29
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kattrumpan och Giraffen var alldeles för lätt ledtråd på 10p på Kalmar. Jag tog det precis som Sara direkt på det och jag kan bara minnas att jag tagit en 10p någonsin förut och det var Nicosia för ett par år sen för jag nyss hade varit där och kände igen mig, det var vänstertrafik och att ledtråden var "delad stad" (staden delas av turkar och greker)

Ungefär som att ge "Djurgården" och "Kungsträdgården" på 10p när man ska till Stockholm.
Citera
Igår, 03:41
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Nu skall jag berätta något som ni aldrig kommer att o-se. Jennifer Kücükaslan har sjukt korta armar.
T-rexen kallar jag henne. Menar inget illa för jag diggar både henne och brorsan. Hoppas de vinner programmet. Bilden med henne och Peter Crouch är en klassisker: https://x.com/jennikucukaslan/status...344760832?s=19

Även Sara visade upp lite skön personlighet. Trodde hon var svindryg och att hela hennes personlighet är att hon bryr sig om miljön men det nämndes ju bara en gång här och då var det Messiah som tog upp det. Sen är hon väl en woke PK-dåre förmodligen men var inte så jobbig i programmet som jag trodde innan. Att hon är rätt snygg är bra också.
Citera
Igår, 14:04
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
T-rexen kallar jag henne. Menar inget illa för jag diggar både henne och brorsan. Hoppas de vinner programmet. Bilden med henne och Peter Crouch är en klassisker: https://x.com/jennikucukaslan/status...344760832?s=19

Den har man missat tack.
Citera
Igår, 14:20
Medlem
schlafhunds avatar
Saknar Dina Ögon, tycker de var bra mycket trevligare än First Aid Kit.
Citera
Igår, 14:40
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Då hade dom fått bygga om kupéerna
Citera
Igår, 15:15
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hade varit en syn när dom fäktar och viftar med sina armar
Citera
Igår, 16:18
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Saknar Dina Ögon, tycker de var bra mycket trevligare än First Aid Kit.

Är evinnerligt tacksam för att bandet äntligen byttes till FAK, och det enbart för att slippa höra namnet på dem ropas upp av Luuk (visst ni förresten att Luuk betyder trappa på Estniska? Kristian Trappa) — hur f-n kan man döpa ett band till ”Dina ögon”????!?!? Vad menar de med det?
Hade varit bättre om de hetat Ditt Rövhål eller vad som helst annat.
Citera
Igår, 16:30
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Då hade dom fått bygga om kupéerna
Ja, kan SJ handikappanpassa tågen så borde ju SVT kunna göra det också.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hade varit en syn när dom fäktar och viftar med sina armar
Fan, vilken syn egentligen, två personer med kändissveriges kortaste armar i samma kupé där ingen når upp till nödbromsen så de får noll på alla resmål
Citera
Igår, 17:19
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
"Chap å klack å Cadillac"
Otroligt roligt när någon sprätt ska imponera med att ge onödig information och så är den helt åt helvete.

Citat:
Chapeau-claque och Cadillac
Blanka skor och frack
Har jag sett i filmer från Hollywood

Sen kan jag informera damen om att axelvaddar dog ut på 80-talet.
Citera
Igår, 21:20
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Är evinnerligt tacksam för att bandet äntligen byttes till FAK, och det enbart för att slippa höra namnet på dem ropas upp av Luuk (visst ni förresten att Luuk betyder trappa på Estniska? Kristian Trappa) — hur f-n kan man döpa ett band till ”Dina ögon”????!?!? Vad menar de med det?
Hade varit bättre om de hetat Ditt Rövhål eller vad som helst annat.

Betyder lök på svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in