• 1
  • 2
2006-10-30, 18:32
Medlem
Packans avatar
När man vill träffa någon, så gör man det aldrig. Låt tiden gå, och försök inte något extra.
Till sist så kanske din drömkvinna dyker upp i hissen
Citera
2006-10-30, 18:39
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
När man vill träffa någon, så gör man det aldrig. Låt tiden gå, och försök inte något extra.
Till sist så kanske din drömkvinna dyker upp i hissen

Beror på hur man ser det: man behöver ju inte sitta hemma 24/7, då ökar ju inte chanserna direkt; ju mer aktivt man lever desto större chans att träffa folk i allmänhet.
Citera
2006-10-30, 19:21
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Ledsen att behöva säga detta men chansen att hitta en vettig tjej är 1 på biljonen...

Men lycka till!

..annars rekommenderar jag utestället Solidaritet...lätt att fixa kjoltyg där

För att hitta vettiga tjejer förutsätts det att man själv är vettig... nog så svårt att uppfylla ibland och för vissa av oss

Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Hur umgås man på internet??

Skriver på msn: *håller hand* *kramar om och smeker ömsint din kind* *går med på stan*

??

Man kommunicerar, vilket på något sätt är grunden i alla typer av relationer. Gör man inte det funkar inte relationen så länge.
Citera
2006-10-30, 19:41
Medlem
Tycker krogen är så bekvämt, man kan va lite smådragen och kan bara glida fram till nån brud på dansgolvet och så fixar det sig, men den taktiken funkar sämre och sämre tycker jag. Så enkelt egentligen, man behöver inte inleda en konversation osv till en början.. lite det som jag har svårt för även om jag försöker. Vill testa lite nya sätt att ragga tjejer på då, men det e ju lite läskigt ;P. Fler tips, utveckla er
Citera
2006-10-31, 11:07
Medlem
adduss avatar
jag hittade jordens sötaste tjej inne i rökrummet på en krog i fredags och ska träffa henne imorrn igen

lycka till
Citera
2007-01-10, 21:56
Medlem
Finns det speeddating för grabbar i 20 års åldern i stockholmsområdet?
Citera
2007-02-15, 15:35
Medlem
Polackjävels avatar
Kanske bör man först tänka igenom vad för slags tjejer man gillar, och därefter fundera över var dessa håller hus
Citera
2007-02-15, 19:08
Medlem
Apelsinens avatar
Själv så har jag träffat alla mina tjejer i skolan, du kan ju alltid börja plugga
Citera
2007-02-15, 20:55
Medlem
Har man svårt att träffa tjejer på tex krogen så ge fan i krogen!
Jag tycker att privata fester är excellenta att träffa nya människor. Finns det några polare som känner några tjejer så är det bara fixa en liten fest.
Har man inte möjlighet så kanske plugga kan vara något. Läs några kvällskurser eller nått.
Citera
2007-02-16, 00:41
Medlem
antarticas avatar
Kurser på universitetet brukar funka toppen,
hälst på södertörn efterssom de går typ 90% tjejer där
Citera
2007-02-16, 03:08
Medlem
Dogdylans avatar
Universitetet- Fungerar alltid och många träffar sin livspartner här.
Jobbet - Det finns ju alltid någon man tittat litet extra på ett tag
Kurser - Mycket möjligt att man kan hitta sin kärlek här
Krogen - Bra för tillfälligt sex dock svårt att finna ett förhållande

Platser att rekommdera med mycket tjejer
Universitet - Södertörn eller Malmö Högskolan om man söker en spansk,iransk eller svart tjej annars dugger alla andra Universitet. På Handels och juristlinjen hittar man de duktiga svenska tjejer. I Umeå de lugna trevliga tjejerna och på KI och KTH de nördiga tjejerna

Jobbet- Beror på vart du jobbar

Kurser- På drejkurser/målarkurser hittar du hippitjejer/esteter/flumtjejer, på danskurser hittar du pensionärer, på reklamkurser hittar du mediahoror

Krogen - På Stureplan hittar du invandrartjejer och blonda unga brommatjejer, På Södermalm hittar man mediatjejer och flum-tjejer, I Vasastan hittar du svennetjejerna och på Östermalms klubbarna hittar du överklass damer! På Kåren hittar du den där tjejen från din kurs i nationalekonomi med de röda flättorna och den där tjocka tjejen du gick hem med till studentlyan
Citera
2007-02-16, 08:25
Medlem
santamans avatar
På hockeymatchen
http://www.broadstreetbully.com/index.php?url=babe.flv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto