• 1
  • 2
2006-11-07, 09:28
Medlem
Salorms avatar
Satt mest och sneglade p det men av vad jag sg tyckte jag det var vldigt knsdiskrimerande. Den dr dansken drog ju fram kuken i tv, men sfort det var en tjej s var det jtteblurrat eller en stor fet svart censur.

Irriterande tyckte jag.
Citera
2006-11-07, 10:58
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baffes
"Ja jag vill sluta med porr och sexfilmer jag. jag vill inte frknippas med det lngre jag. Men hr kan du kpa mina filmer i mitt eget "tezz"-film stll i min porrbutik... Fr sex och porr r det jag kan bst, men jag vill inte frknippas med det lngre jag" Kndes rtt motsgelsefullt det hon sa i jmfrelse med det hon gjorde. I insider i somras s var hon med och hyllade porren och sa att allt hon gjorde var helt 100% kta. Eller skulle hon frska sluta med porren.... hon gav lite naivt intryck! Men det r bara att hoppas att hon lyckas med det hon vill.
Yepp! Ungefr s ja..

Men den dr "Lisa 25" d?? Herreguuud! Med allt det dr snacket om glamouuur s trodde hon vl att hon hade hamnat hos Bingo Rimer eller att hon blivit Playboystjrna ver en natt! Snacka om att verka naiv! Frmodligen kommer hennes lite aviga instllning till "branschen" till stor del ifrn hennes egna krossade illusioner? ... Sen, till hennes frsvar, tycker jag mig frst att de flesta svenska stripklubbar styrs av typ kriminella mc-gng och andra suspekta organisationer, ungefr som nr det gllde spelautomater fr ngra r sen?
Citera
2006-11-07, 11:00
Medlem
Citat:
"Ja jag vill sluta med porr och sexfilmer jag. jag vill inte frknippas med det lngre jag. Men hr kan du kpa mina filmer i mitt eget "tezz"-film stll i min porrbutik... Fr sex och porr r det jag kan bst, men jag vill inte frknippas med det lngre jag" Kndes rtt motsgelsefullt det hon sa i jmfrelse med det hon gjorde. I insider i somras s var hon med och hyllade porren och sa att allt hon gjorde var helt 100% kta. Eller skulle hon frska sluta med porren.... hon gav lite naivt intryck! Men det r bara att hoppas att hon lyckas med det hon vill.

Tnkte ox p det dr...
"jag vill komma bort frn porren s nu har jag en porrbutik"

eeeeh?
Citera
2006-11-07, 13:27
Medlem
Ghandis avatar
reprisen gr ?
Citera
2006-11-07, 14:59
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big M
Samson r inte med.
Jesper r en dansk som jag inte sett s mycket av.
Har Tess varit i mnga fler filmer n "100 min Tess"? Alla bilder r frn den filmen. Jag tror jag har sett henne i ngon mer scen men r inte sker.
Varfr den transsexuella killen frn USA r med fattar jag inte.

Jag har sett en del med danska Jesper. Han r med i flera av de nyare nordiska rullarna.
Ja, Tess ar har varit med i flera filmer n just den. Kommer dock inte p vilka. Minns inte om hon var castad till Ridskolan 4.

Citat:
Ursprungligen postat av Mattisen
Nn som vet var man kan hitta ngra av tess filmer? Hon var ju riktigt fin
Hon var okej, 100min Tess gr och req. p de flesta .torrent-sidorna.

Citat:

Det minns jag med. i Insider var hon vldigt verpossetiv. Det fanns iNGA fel alls
Citera
2006-11-07, 15:02
Medlem
Fordies avatar
Filmen 100Min tess r ju bara cklig.. Fast blir imponerad nr hon fr in hela jttekorven

/Fordie
Citera
2006-11-08, 13:39
Bannlyst
Ngon som har torrent p den?
Citera
2006-11-08, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Ngon som har torrent p den?

Torrent ngon?
OM reprisen gr s nr?,lyckas inte htita det p kanal 5 hemsida.
Citera
2006-11-08, 19:03
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leker
/.../
OM reprisen gr s nr?,lyckas inte htita det p kanal 5 hemsida.
Stod inget om eventuell repris i min tv-bilaga heller... (Frra veckans bilaga, ska sgas.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in