alla min vänner som gjort färdigt registreringen på den här sidan är verkligen helnöjda senast igår hörde jag av en att han har inte haft en tanke på o införskaffa nån p-film på DVD ell dyl sen han fick den här sidan..
här finns allt, man blir liksom chokad.. varje klick man gör på en kategori leder typ till tio nya osv.. och d e bra nya grejer, gjort i 20 minuters snuttar..
här finns verkligen allt.. t.ex har jag väl typ tidigare hittat ett par stycken bra scener med tjejer som sprutar.. här har jag nog varit inne i 20 olika avdelningar med kanske 5 filmer a´såna 20 minuters snuttar..
finns även alla hitserier typ Babysitter 1-19, Max hardcore av alla d slag..
och en jävla massa bra porr man inte överhuvudtaget fanns typ min
nuvarande passion Try a teenager 1-18.. o dom här serierna fylls på hela tiden, fatta vilken guldsida.. Men det kostar ett engångsbelopp på 3000 men d e d värt.. nä jag skoja men 3000 e d lätt värt..
enda problemet e typ reggningen som egentligen e skitlätt d e bara d att man lättar tappar fokuseringen tror jag för vad jag kommer ihåg så behöver man bara fylla i sin email på ett ställe o sen aktivera ett mail, inget spam heller..
man skulle nästan tro att jag har nån vinning i sidan men så e inte fallet
utan det är saken att det här e bra snabb o krångelfri porr, d e ni värda!
www.myfreepaysite.com
ps.. tänker inte läsa ell rätta nånting men slår fanimig för saken en gång till här.. har du inte testat sidan så tycker jag verkligen du ska göra det!