2006-11-06, 22:39
Medlem
Jag mste vl vara helt rudis eller ntt... men:

jag vill ladda ner "One night in Paris" men har inte DC eller Bittorrent, men det borde vl g nd tycker man. Har skt p ntet och fr ju typ hur mnga trffar som helst, men alla j-la lnkar slutar i betalsidor, icke fungerande lnkar, krav p medlemskap eller att man har just DC, BitTorrent eller liknande.

S, vart sjutton tankar jag ner lite kndisporr utan ngra extravaganser??
Citera
2006-11-06, 23:04
Medlem
Yeah!!s avatar
Torrent r vl det smidigaste. Om du prompt mste tanka den direkt frn en websida s r det att ska eller kolla om det r ngn som kan lgga upp den som gller.

Jag kan diock sga att filmen inte ens r sevrd. Paris Hilton r inget speciellt. Ta bort hennes dyra klder och hon platsar i vilken polsk frort som helst.
Citera
2006-11-06, 23:42
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Torrent r vl det smidigaste. Om du prompt mste tanka den direkt frn en websida s r det att ska eller kolla om det r ngn som kan lgga upp den som gller.

Jag kan diock sga att filmen inte ens r sevrd. Paris Hilton r inget speciellt. Ta bort hennes dyra klder och hon platsar i vilken polsk frort som helst.
Exakt! Och inte nog med det. Filmen r inget bra i sig heller.. Man skulle ju annars kunna tro det d det p stt och vis r ngon form av amatrporr... Men om man vill se p 45 min lngsam och sl avsugning s.. D eventuellt, kanske, mjligen men dock hgst troligt... Nej & Icke.

Edit: Ingen facial ens, och absolut inget svljande.. Nej, nej, nej!
Citera
2006-11-07, 00:16
Bannlyst
Skit samma hur dlig den r, det spelar ingen roll, det r PAris Hilton och man ska ha sett hennes porrfilm helt enkelt fr att det hr till vanlig allmnbildning att man ska ha sett den.

Trdskapare, hr av dig nr du hittat den, jag har inte heller sett den....
Citera
2006-11-07, 00:32
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slöhögen
Skit samma hur dlig den r, det spelar ingen roll, det r PAris Hilton och man ska ha sett hennes porrfilm helt enkelt fr att det hr till vanlig allmnbildning att man ska ha sett den.

Trdskapare, hr av dig nr du hittat den, jag har inte heller sett den....
Eh. Jor, det tillhr nog faktiskt allmnbildningen.
Liksom en gng i tiden Pamela Andersons bermda btsemester..
Det mste hrmed erknnas..

Men lik frbenat r den bara s jkla seeeg!!

Edit: Den finns garanterat p ngon av ntets otaliga porrtorrenttrackers...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in