Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-16, 13:18
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Men satan vilket dravel!

Det där kan du ju applicera på vilken arbetare som helst. Byt fitta mot höft eller axel får du se. Dock så har jag en känsla av att de eskortdamer som "glorifierar" sin sexhandel i denna tråd inte riktigt är vad du ser framför dig i dina tankar.

Men gör det någon skillnad? Skulle du tycka att det var ok om du visste att SensuellQ faktiskt inte hade "värk i fittan" efter en arbetsdag? Vore det liksom ok då att prostituera sig? Om du visste att hon hade 4 dagar helg i veckan och arbetade 3? Resten tillbringar hon på ett spa där hon relaxar och tar hand om sig själv för dom pengar hon tjänat in.

Nåväl... Vet du.. Det finns t o m dom som GILLAR att sälja sig själva. Som en kick. Jag har på känn att dom är fler än du tror.

Så om ditt 9-5 jobb nu är så jävla bra så kan väl du göra oss en tjänst och hålla käften och jobba vidare på det istället för att sitta och förakta människor på nätet för något dom valt fritt.

Där är du något på spåret!

För det första, de flesta jag "känner" gör det inte ens varje dag och inte med flera på raken (om man vet vad vi tar kan man räkna ut att fem snubbar i månaden ger hyffsad extrainkomst) och för det andra har många av oss 9-5 jobb också...

För mig är det en kick att få betalt för det! Den dagen jag inte får det, lägger jag av direkt!

Många av oss är vuxna och vet precis vad vi gör! Till skillnad från många som skriver här
Citera
2009-01-07, 02:17
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzahal
Hur vet du att alla prostituerade varit sexuellt utnyttjade som barn?


Det säger stockholmpolisens prostitutionsrotel som jag råkade höra på tv en gång. Jag tyckte han sa att typ 98 eller 99 eller nån sån hög siffra av prostituerade han kommit i kontakt med i sthlmtrakten varit det ... fast nu kan du säkert säga att vad sägs om de horor han inte träffat om du inte kan mycket om statistik....
Citera
2009-01-07, 08:56
  #351
Avstängd
PlatonsButchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjusifer
fast nu kan du säkert säga att vad sägs om de horor han inte träffat om du inte kan mycket om statistik....

Är de intervjuade av polisen i Stockholm, ett oberoende slumpmässigt urval från populationen av alla sexsäljare i Sverige?
Citera
2009-01-07, 12:22
  #352
Avstängd
Herrmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjusifer
Det säger stockholmpolisens prostitutionsrotel som jag råkade höra på tv en gång. Jag tyckte han sa att typ 98 eller 99 eller nån sån hög siffra av prostituerade han kommit i kontakt med i sthlmtrakten varit det ... fast nu kan du säkert säga att vad sägs om de horor han inte träffat om du inte kan mycket om statistik....

Men naturligtvis säger snuten det som etablissemanget vill. Fundera på varför det bara finns "statistik" på kvinnliga horor och inte på trans- och böghoror för den delen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback