2006-11-09, 20:20
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Viktor å Rolf på HM...

när jag läste det så lät det som en kortfilm (av det bättre slaget) av killing-gänget..

snacka om nedköp när man inser att det handlar om kläder för sinnessvaga.
Citera
2006-11-09, 20:35
Medlem
Lyckades lägga vantarna på ett plagg av varje i herrkollektionen. Och nej jag stod naturligtvis inte i kö.

Finishen från V&R Monsieur kollektion saknades i vissa fall, men över lag ganska spännande plagg. Underkläder, Tshirt och sweatshirt var inte mkt att hänga upp i granen. Jeansen var nice men satt inte bra på mig.

Smokingen var av mkt hög kvalitet och med mkt snyggt snitt. Kommer att användas på tillställning inom kort. Skjortorna var riktigt grymma. Helt i klass med skjortor i 3000-4000 kr klassen. Dock gillade jag inte mönstret på den med pilar.

Mkt intressant sätt att marknadsföra sig för både H&M och V&R och jag tror att båda kan få trevliga synergieffekter.

Vill ni köpa V&R vanliga herrkollektion Monsieur och bor i människobyn så finns delar av den på Paul & Friends inne på NK.
Citera
2006-11-09, 20:43
Medlem
Squalos avatar
Egentligen skulle man varit där med alla tjejer, armbågat förbi dom, plockat 3-4 tjejplagg, och laggt upp dom till försäljning på blocket.

Det skulle man ha tänkt på.

Det var ganska mycket folk där utanför butiken i Linköping när man såg tillställningen på TV-nyheterna...
Citera
2006-11-10, 00:06
Medlem
tyrolerhattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Egentligen skulle man varit där med alla tjejer, armbågat förbi dom, plockat 3-4 tjejplagg, och laggt upp dom till försäljning på blocket.

Det skulle man ha tänkt på.
...och det var det många som tänkte på.

Frugan var där en kvart innan de öppnade. När hon väl kom in var allt rensat och folk stod och skrek "byter den här i storlek X mot en i storlek Y", vägrade släppa ifrån sig ett enda plagg och höll nästan på att överfalla de stackars anställda som kom ut med påfyllning

Det lät som rena rama cirkusen.. hon kom ivf hem utan ett enda plagg.

Har mest sett bilder på herrkollektionen och ger den två tyrolerhattar av fem möjliga. Det skulle dock vara intressant att klämma lite på smokingen och skorna..
Citera
2006-11-10, 00:11
Bannlyst
Trams. Den lättlurade pöbeln köar i timtal i regnet för att två holländska fikusar råkar kränga sitt crap på H&M. Alla vill vara "unika". Ingen är det. Alla är samma sak, nämligen idioter.

// Roger P.
Citera
2006-11-10, 00:16
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Trams. Den lättlurade pöbeln köar i timtal i regnet för att två holländska fikusar råkar kränga sitt crap på H&M. Alla vill vara "unika". Ingen är det. Alla är samma sak, nämligen idioter.

// Roger P.

Haha, kunde inte sagt det battre sjalv!
Citera
2006-11-10, 00:33
Medlem
Kharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclasnice
Skjortorna var riktigt grymma. Helt i klass med skjortor i 3000-4000 kr klassen.

Lustigt sagt, menar du kvalitetsmässigt eller snittet? Bomull kostar inte så mycket och att en skjorta är dyr betyder inte att den snygg.
Citera
2006-11-10, 00:40
Medlem
Psyko Dads avatar
Fula kläder blir inte snyggare för att dom är spec designade av 2 fjollor. Men folk är ju lättblåsta. Gör lite reklam om V&R & alla idioter galopperar benen av sig.
Citera
2006-11-10, 00:43
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyrolerhatten
...och det var det många som tänkte på.

Frugan var där en kvart innan de öppnade. När hon väl kom in var allt rensat och folk stod och skrek "byter den här i storlek X mot en i storlek Y", vägrade släppa ifrån sig ett enda plagg och höll nästan på att överfalla de stackars anställda som kom ut med påfyllning

Det lät som rena rama cirkusen.. hon kom ivf hem utan ett enda plagg.

Har mest sett bilder på herrkollektionen och ger den två tyrolerhattar av fem möjliga. Det skulle dock vara intressant att klämma lite på smokingen och skorna..
Du underskattar den rent storleksmässiga fördel jag har mot din fru och alla fjortistjejer.

Squalo på damavdelning vore inte att leka med.
Citera
2006-11-10, 00:48
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson

// Roger P.

Så är det. Fjortisarna går det att sälja vad skit som helst till.

Två bögar och en artikel i aftonhoran är allt som krävs.
Citera
2006-11-10, 01:12
Medlem
tyrolerhattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Du underskattar den rent storleksmässiga fördel jag har mot din fru och alla fjortistjejer.

Squalo på damavdelning vore inte att leka med.
Förvisso! Utan att starta en frumätartävling vill jag bara konstatera att min fru är storleken större än R. Perssons (för visst var det han som hade en [importerad?] miniatyrfru?)

När jag hörde hennes historia tänkte jag också på fjortistjejer men tydligen var det folk i alla åldrar, främst mellan 20 och 50. Vilket gör det hela än mer skrämmande..
Citera
2006-11-10, 01:13
Medlem
plas avatar
Var det en enda sak i den kollektionen som var snygg så feel free att posta den, såg inte ett enda plagg på hemsidan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in