2006-11-09, 15:52
Medlem
gogogagas avatar
Ibland hittar man riktiga guldkorn. Fljande tjej har ett kanonutseende och en lekfull personlighet. Porrfilmen hittade jag p limewire nn 2 r sedan. Tyvrr har jag inte lyckats hitta ngot mer. Kanske kan ni hjlpa mig p traven genom att identifiera henne? r det ngon som sett henne i andra filmer?

Som hjlp p traven - och fr er som vill ladda ner den - hette filen "annika xxx (hg runkabilitet)" och r 97.1 MB stor.
Citera
2006-11-11, 09:37
Medlem
Hon heter Jesse V.
http://www.iafd.com/person.rme/perfi...f/Jesse-V..htm
Citera
2006-11-11, 12:22
Medlem
gogogagas avatar
Schysst.

Skte p puretna.com efter hennes filmer med fljande resultat.
Av vad jag frsttt av reglerna fr man inte direktlnka bittorrentfiler...
men anvnd fljande skstrngar:

Skstrng
Rubrik
"sinful creations"
SINFUL CREATIONS-Digital Playground
"jesse-shane's world"
Jesse-Shane's World 24.avi
Jesse-Shane's World 25.avi
"jesse-real sex magazine"
Jesse-Real Sex Magazine 30.avi
"college confessions"
Azlea Antistia - Taped College Confessions
"hustler - real college girls"
Hustler - Real College girls 10
"pussy sweat"
Pussy Sweat.avi
"sooopretty"
Jesse V
Citera
2006-11-12, 01:03
Medlem
Lyckas inte hitta ngra filmer med henne. Skulle ngon kunna vara vnlig att ladda upp ngra filmer med henne p rapidshare (speciellt den filmen som du visade klipp p)?
Hon mste nog vara den hetaste porr-tjejen jag sett.
Citera
2006-11-12, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gogogaga
Ibland hittar man riktiga guldkorn. Fljande tjej har ett kanonutseende och en lekfull personlighet. Porrfilmen hittade jag p limewire nn 2 r sedan. Tyvrr har jag inte lyckats hitta ngot mer. Kanske kan ni hjlpa mig p traven genom att identifiera henne? r det ngon som sett henne i andra filmer?

Som hjlp p traven - och fr er som vill ladda ner den - hette filen "annika xxx (hg runkabilitet)" och r 97.1 MB stor.

Det r nog med all skerhet en sdan brud som var med i typ 1-2 filmer fr pengarnas skull och sedan flyttade och "bt" identitet.Detta grundar jag p att hon knappast r ngon knd stjrna och pga att mnga tjejer r med i just 1-2 filmer fr pengar och slutar sedan....
Citera
2006-11-12, 01:52
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullpower
Det r nog med all skerhet en sdan brud som var med i typ 1-2 filmer fr pengarnas skull och sedan flyttade och "bt" identitet.Detta grundar jag p att hon knappast r ngon knd stjrna och pga att mnga tjejer r med i just 1-2 filmer fr pengar och slutar sedan....
http://www.iafd.com/person.rme/perfi...f/Jesse-V..htm
Citera
2006-11-12, 08:09
Medlem
gogogagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpBarnet
Lyckas inte hitta ngra filmer med henne. Skulle ngon kunna vara vnlig att ladda upp ngra filmer med henne p rapidshare (speciellt den filmen som du visade klipp p)?
Hon mste nog vara den hetaste porr-tjejen jag sett.

P puretna.com finns det ngra filmer, inklusive den jag lnkade till. Men de har inte alltid den bsta nedladdningshastigheten. Av de tv jag lyckats ladda ner har Jesse kaxat upp sig och tagit p sig en avtndande porrpersonlighet... P den ljusa sidan dock har hon fortfarande kvar sitt kanonutseende.

Hr har du filen p rapidshare eftersom jag fick intrycket av att du inte orkade ska p puretna. Tyvrr har rapidshare en upload limit p 100 mb... s de tv filmerna jag laddade ner frn puretna gick inte att ladda upp.
http://rapidshare.com/files/3008190/...itet_.mpg.html

Finns det ngot stlle dr man kan ladda upp filer strre n 100mb? Som ni ser r jag lite ny i det hr, hjlp mig grna p traven.
Citera
2006-11-12, 08:35
Medlem
corpulentcowboys avatar
Lite lik Tuva Novotny p ngra av bilderna.
Citera
2006-11-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gogogaga
P puretna.com finns det ngra filmer, inklusive den jag lnkade till. Men de har inte alltid den bsta nedladdningshastigheten. Av de tv jag lyckats ladda ner har Jesse kaxat upp sig och tagit p sig en avtndande porrpersonlighet... P den ljusa sidan dock har hon fortfarande kvar sitt kanonutseende.

Hr har du filen p rapidshare eftersom jag fick intrycket av att du inte orkade ska p puretna. Tyvrr har rapidshare en upload limit p 100 mb... s de tv filmerna jag laddade ner frn puretna gick inte att ladda upp.
http://rapidshare.com/files/3008190/...itet_.mpg.html

Finns det ngot stlle dr man kan ladda upp filer strre n 100mb? Som ni ser r jag lite ny i det hr, hjlp mig grna p traven.

Anledningen till att jag inte skte p puretna r att jag inte har ngot kontro dr. Men jag tackar som fan fr att du laddade upp klippet
Citera
2006-11-13, 01:06
Bannlyst
Sitter ngot knarkad, hoppas det nu r hg runkabilitet p de annar blir jag sur, ropperage p dig d
Citera
2006-11-13, 11:54
Medlem
gogogagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpBarnet
Anledningen till att jag inte skte p puretna r att jag inte har ngot kontro dr. Men jag tackar som fan fr att du laddade upp klippet

Och jag i min tur tackar White Trash fr identifieringen!

Bara kul att dela med sig av bra material. Det r ju gratis trots allt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in