2006-11-11, 17:53
Medlem
NOiDs avatar
Efter att kiakt p denna trden http://www.flashback.org/showthread.php?t=399873 s brjade jag fundera ver hur mnga orgasmer en man resp. kvinna klarar av per minut? Nr jag gick p hgstadiet s talades det bland oss killar om ngon manlig porrstjrna som ftt runt 20 orgasmer p en minut och hos kvinnan var det nnu mer.
Nu vet jag inte hurvida det var lgn eller inte, men vore nd intressant att se en klla som bekrftar detta isfall
Citera
2006-11-11, 18:04
Medlem
De fr inga orgasmer i porrfilmer
Citera
2006-11-11, 18:44
Medlem
NOiDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien

Nej okej. Men det borde nd finns ngon liten filmsnutt p rekordhavaren
Citera
2006-11-11, 18:54
Medlem
Herr_Greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOiD
Nej okej. Men det borde nd finns ngon liten filmsnutt p rekordhavaren

Hur skulle man kunna bevisa det hela?
Citera
2006-11-11, 19:12
Medlem
NOiDs avatar
Om det fanns ngon med lkarkunskaper p plats vid tillfllet s r det nog inga problem. Men som sagt jag frgade er om ngon visste vart man kunde veta mer om detta. gjorde inte trden fr att f massa phopp mot mig :O
Citera
2006-11-11, 22:54
Medlem
osiss avatar
Citat:
Hur gr snubbarna fr att spruta utan att f orgasm d?
Citera
2006-11-12, 03:09
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOiD
/.../ s talades det bland oss killar om ngon manlig porrstjrna som ftt runt 20 orgasmer p en minut och hos kvinnan var det nnu mer.
Nu vet jag inte hurvida det var lgn eller inte, men vore nd intressant att se en klla som bekrftar detta isfall
Manlig som ftt 20 p en minut???? Tillt mig tvivla!! Det lter som en ren och skr skrna... Men s r det ju faktiskt en definitionsfrga. Mannen kanske fick s att sga "mentala" orgasmer!?? I s fall en sannerligen lyckligt lottad porrskdis, alternativt en riktigt genomfrdrvad och porrskadad individ.

Vad det gller kvinnor dremot s nog kan de f en hel jkla drs rakt efter varandra! (De lyckligt lottade varelserna!) Hur mnga som skulle vara ngon form av rekord lter jag helt klart vara osagt.. Som Herr_Green ptalade:
Citat:
Hur skulle man kunna bevisa det hela?
Dessutom r det ju heller icke srdeles intressant! Intressant r (fr mig) bara att kunna ge, eller ha frmgan att ge, flickvnnen/tjejen/frugan/knullkompisen en liten drs i alla fall...
Citera
2006-11-12, 03:10
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Jo-o d! Det hnder!
Citera
2006-11-12, 16:54
Medlem
NOiDs avatar
Okej kanske inte gr att bevisa d. men langa upp ngon film p en tjej som lter som att hon fr 20 iaf d?
Citera
2006-11-12, 18:01
Medlem
d00rkeys avatar
@ NOiD: Nja, 20 på en minut blir lite svårt. Skulle gärna vilja se en sån snutt själv, om man så säger..

Annars skulle du kunna kolla/söka på Cytherea. Hon tjuter ju hela tiden om att det går för henne, och så skvätter hon en hel del också... Fejk eller ej?! Det är inte jag "man" nog att avgöra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in