• 3
  • 4
2006-11-15, 17:14
Medlem
storytellers avatar
Uppsala Reggae Festival (ja, de srskriver namnet) har sprat ur totalt i alla fall.
En kompis som bor i stan har berttat att festivalen debatteras i lokalmedierna hela vren, hela sommaren och en bra bit in p hsten vartenda r.
Ett otroligt tryck p polisen och kommunen i stan att ta i med krafttag mot "knark-och-drogfestivalen". Kontrollen eskalerar tydligen mngdubbelt fr varje r de har festivalen.
Skulle allts avrda frn att dra dit och rka. Och i vriga fall ocks, blivit alldeles fr mycket fjortisar och skit de senaste ren, fr stor stad fr att ha en liten festival....
Citera
2006-11-15, 18:18
Medlem
aazes avatar
På arvikafestivalen i somras gick civilpoliser och poliser verkligen runt och letade droger, spec. folk som satt och rökte cannabis.

Mina fridfulla och trevliga grannar fick sin festival förstörd under torstagen då några civilpoliser flög på dom och tog allt deras hasch + att dom åkte på ett rätt saftigt straff kan jag tro. Polisen tog 15g från dem.

Jag skulle vara försiktig om jag vore er som röker på festivaler runtom i Sverige, det är riskabelt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in