• 4
  • 5
2006-11-23, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwingkvack
Drogberoende.

Upp i mot 85% av alla kvinnliga porrfilmsaktriser anvnder regelbundet en tyngre drog s som heroin eller amfetamin. Bland det manliga skdisarna r andelen tunga drogmissbrukare dock lgre. Ett vanligt stlle att injecera hos kvinnor r strax under klitoris, p mn r det vanligt att injecera strax innanfr urinrret. Det r mycket vanligt att dom laddar hrt infr en scen och sedan tar en strut till nr scenen r frdig. Betalning utgr i mnga fall i s att sga natura genom droger. Bert Milton r t.ex. knd fr att sjlv vilja injecera knarket i sina skdisar, detta gller dock bara de grvsta filmerna.

Skdisar som Ashley Blue, Belladonna och Jeanna Fine r ngra ypperliga exempel p nedknarkade porroffer som tagit frnedringen s lngt det bara gr.

Max Hardcore r en annan person som tros ha upp i mot 600 liv p sitt samvete i och med de drogberoende som han har orsakat hos unga flickor (i mnga fall vldigt unga).

Den bsta frebilden dock inom porrbranchen r Carl Serung som med bajset och kissets kraft lyckades tmja mnga olyckliga sjlar och frigra dom ifrn knarkets hungriga grepp.

Jag tycker ni ska tnka p detta.

Vissa troll r helt enkelt fr osannolika fr att kunna tas p allvar.
Citera
2006-11-23, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sael
Det knns som att Darkwingkvack frsker kopiera Stryker99s trd "Pansarvagnarna i Bosnien"

Jag har inte lst den trden men ska leta upp den. Jag har sett en del porr och lider kraftigt av det moraliskt och mentalt p.g.a. att jag vet vad som pgr i den branchen. Djvulen sitter p din vnstra axel nr du runkar och viskar otyg och trolldom i ditt ra.
Citera
2006-11-24, 15:37
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Sjlvklart syns det inte i ALLA filmer, det r ju ven allmnt knt att kamerakvalitn har blivit lidande de senaste ren trots teknologiska framsteg, eller s beror det p dligt regisserade filmer. Du fr leta vidare.
Varfr ska jag leta efter nt som stdjer din tes. Jag r tveksam, vertyga mig med bildbevis! Om inte, d r du trollet med ett stort T

Citat:
Man mste studera ondska fr att frst ondska. Det r inte gldje som sprutar, det r satan som skr snder porrmissbrukare i helvetet och ejekterar dom via min syndiga kropp.
En underbar kropp som han-dr-uppe designade. Sex r sknt. Njut.
Citera
2006-11-24, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
En underbar kropp som han-dr-uppe designade. Sex r sknt. Njut.

Nej arvssynden r vr pminnelse om satan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in