Svara
  • 1
  • 2
2006-11-25, 15:33
Medlem
Mourns avatar
Vet inte om jag ska ta psykadeliska langre, det kan ju bli underbart men det kan ju ocksa bli sahar och vet inte om jag vill chansa, annars var det en bra, valskriven rapport. Kan tanka mig att det dar med doda manniskor inte varit kul men att vara med i Star Wars och ett spel maste ha varit en rolig upplevelse.
Citera
2006-11-25, 18:08
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickDAPiMP
Ord som fan p den, exakt samma fr mig!

Om du orkar s kan du ju skriva ner en snetripp, roligt att lsa och jmfra med sina egna s att man inte tror att man r den enda

Sen r det alltid kul att se vad folk egentligen upplever under sina paranoida tillstnd

lovar att dela med mig av mina tv resor till helvetet
Citera
2006-11-26, 00:06
Medlem
sickDAPiMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Vet inte om jag ska ta psykadeliska langre, det kan ju bli underbart men det kan ju ocksa bli sahar och vet inte om jag vill chansa, annars var det en bra, valskriven rapport. Kan tanka mig att det dar med doda manniskor inte varit kul men att vara med i Star Wars och ett spel maste ha varit en rolig upplevelse.

Men starwars grejen såg så verklig ut därför det inte alls var kul. Hade jag vetat att det bara var hallucinationer så hade det varit en annan grej, men det är sjukt äckligt när man tror att det händer på riktigt!

Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
lovar att dela med mig av mina två resor till helvetet

You do that
Citera
2011-04-11, 15:37
Medlem
min kompis som tog svamp (2 gnger) nr han var ute och reste har fortfarande jttestora problem med rster i huvudet osv. trots att det var 2 r sedan. detta r jttejobbigt fr honom sklart och inget han gr hjlper. pratar med psykologer osv!? r det ngon som har ett tips till honom vad han kan gra t dessa rster?
Citera
2011-04-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junglejenny
min kompis som tog svamp (2 gnger) nr han var ute och reste har fortfarande jttestora problem med rster i huvudet osv. trots att det var 2 r sedan. detta r jttejobbigt fr honom sklart och inget han gr hjlper. pratar med psykologer osv!? r det ngon som har ett tips till honom vad han kan gra t dessa rster?

rster i huvet av svamp? aldrig hrt.

Ont : vlskriven rapport! snetrippar r inte roliga..
Citera
2011-04-20, 12:10
Medlem
Mr.Sifons avatar
Bra rapport +1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto