2006-11-23, 20:04
Medlem
Fulfittans avatar
Det här inlägget av Fiamedknuff gjorde att jag blev lite småkåt på att se "omvänd" förnedringsporr, alltså där dominerande kvinnor pissar på, knullar upp rövar på, spottar på, och på alla andra upptänkliga sätt allmänt och verbalt förnedrar, våldtar och misshandlar undergivna män.

Det som går bort totalt är typ bodywalking, CBT, BDSM, scat etc. Facesitting är ju trevligt, men då som en del av den övriga förnedringen och inte som ett övergripande tema.

Så, några tips på bra filmer...?
Citera
2006-11-23, 23:43
Medlem
Wendelas avatar
hmmm bdsm = Bondage Dominans Sadomachism Masochism
mycket av den porr du beskriver hamnar ju under rubriken bdsm. jag blir förvirrad över vad du menar att du söker.
du ska ha film där män blir dominerade osv men det ska samtidigt inte vara bdsm där dominansen ingår?
Citera
2006-11-24, 00:17
Medlem
swebarbs avatar
Finns en film som heter Reverse bukkake haha lagom trevligt.
Citera
2006-11-24, 01:19
Medlem
player2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Finns en film som heter Reverse bukkake haha lagom trevligt.

haha det är fett bra squirt for teh win!
Citera
2006-11-24, 08:03
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendela
hmmm bdsm = Bondage Dominans Sadomachism Masochism
mycket av den porr du beskriver hamnar ju under rubriken bdsm. jag blir förvirrad över vad du menar att du söker.
du ska ha film där män blir dominerade osv men det ska samtidigt inte vara bdsm där dominansen ingår?

Så du kallar alltså Meatholes, Max Hardcore etc för BDSM?
Citera
2006-11-24, 13:30
Medlem
Wendelas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Så du kallar alltså Meatholes, Max Hardcore etc för BDSM?
Skulle jag vara tvungen att börja kategorisera saker skulle jag ha svårt att inte göra det, har dock aldrig sett Meatholes.
Inte för att jag bryr mig, men det låter jävligt lustigt att inte göra det med det du beskrev, för det är ju Dominans -ja, med stort D- att vilja se kvinnor göra det du beskrev.
I mina ögon iaf.
Sedan så kommer ju sjukt mycket såna filmer upp när man letar runt i bdsm-kategorier, vilket känns som bevis nog.
Citera
2006-11-24, 14:14
Medlem
Vädurs avatar
Det låter som om du skall söka efter fimer med DS (eller D&S), det vill säga Domination and Submission-rullar. Även om de ofta får dela hyllor och kategori med SM och bondage-filmerna, så är det egentligen en egen genre.

Tyvärr så har regisörerna en märklig förkärlek för att kasta in vulgära butch-flateliknande varelser som dominor, men det finns tack och lov undantag.
Citera
2006-11-24, 15:33
Medlem
Darwins avatar
Hmmmm... är nog ganska svårt att hitta renodlade rough-filmer utan fetish eller BDSM inslag... annar har ju företag som "Green eyes" och "Anaconda" en hel del goa rullar, men med klara fetishinslag(bla i form av trampling och andra goa grejer).
Citera
2006-11-24, 17:18
Medlem
Big Ms avatar
Sök på ball and cock torture. Hittade några filmer på emp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in