• 8
  • 9
2006-12-01, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Ls inte trden, utan skriv senare hr som ngon sa en resum!

Lycka till !

Ja precis. Man mste ju f veta hur det slutade.
Citera
2006-12-01, 18:10
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colours
Mycket sant, mycket bra skrivet.

Du som skapa trden, ser du verkligen inte? Inte en enda person har skrivit att du borde stanna hoss hene.
Bryt upp!
Alla som skriver hr e verens om att det e bst. Vad r det du tror att du vet bttre n alla oss?
Vi alla har varit med om liknande eller knner folk som har.
Ta rd frn dom som vet och kan.

Ls noga igenom allat flera gnger som ngon redan sagt t dig. Gr det med en neutral synvinkel.
Det e dags att vakna upp och lukta p verkligheten nu.

Man skall ALDRIG sga att man vet bttre n ngon annan skert.

HAN r den som r insatt i situationen, inte VI.

Han knner knslorna, spelet runtomkring etc, vi kan BARA rdsl honom, inget annat.

Jag skulle frvisso vela sga, ven fast det r fel, att det som r rtt r att sga HEJ D DITT FANSKAP!.

Detta begrundat p deduktion av troligen sanna premisser!
Citera
2006-12-01, 20:55
Medlem
Citat:

Man skall ALDRIG sga att man vet bttre n ngon annan skert.

HAN r den som r insatt i situationen, inte VI.

Han knner knslorna, spelet runtomkring etc, vi kan BARA rdsl honom, inget annat.

Jag skulle frvisso vela sga, ven fast det r fel, att det som r rtt r att sga HEJ D DITT FANSKAP!.

Detta begrundat p deduktion av troligen sanna premisser!

Man ska ALDRIG sga aldrig! haha.
Ne men det e sant som du sger. MEN i snna hr fall s r det rtt sjlvklart.
Men visst finns det en ytttttters minipytteliten chans att han borde stana och lta henne trampa p honom osv. Men det e jag otroligt tveksam till.

Jag har rtt! hehe
Citera
2006-12-01, 21:04
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ja det r det enda rtta. Tyvrr fr man inte tillbaka den energi som idioten har stulit frn en, men om man ser till att lra sig av misstaget och snabbt g vidare s kan det bli en riktigt elak hmnd. Inget ex skulle vl fan vilja veta att ens liv blivit hundra gnger bttre sedan man lmnat dem?
Citera
2006-12-02, 00:19
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Ja det r det enda rtta. Tyvrr fr man inte tillbaka den energi som idioten har stulit frn en, men om man ser till att lra sig av misstaget och snabbt g vidare s kan det bli en riktigt elak hmnd. Inget ex skulle vl fan vilja veta att ens liv blivit hundra gnger bttre sedan man lmnat dem?

Hehe, precis. Det borde mitt ex veta .

S jvla glad att hon r borta, det ger hrt XD.

Men ja, hon stal sklart en massa energi, gett mig en helt annan kvinnobild etc.

Men jag lr mig av mina misstag! Trdskapare, gr detsamma!
Citera
2006-12-02, 20:21
Medlem
kornfields avatar
trdskaparen: nmna fr hennes nya pojkvn att ni ligger/har legat med varandra under tiden dom varit ihop?...

surt och ondigt att hon ska frstra nnu en killes knslor/"liv" etc.
Citera
2006-12-02, 21:58
Medlem
Fysmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eikonoklastes
Njae. Låter väl inte som asperger syndrom. Asperger är en form av Autism. Det här låter mera som en helt vanlig brud med ett stort bekräftelsebehov. Hon försöker förmodligen också komma över killen, men kan liksom inte riktigt ta steget. Hon behöver honom fortfarande där, och bryr sig inte om han mår dåligt av det eller inte. Det skiter hon i. Hon vill bara ha närhet och ovillkorlig kärlek, och det får hon. Killen älskar henne, hur jävligt hon än beter sig mot honom, och det får henne att må bättre. Hon vill bryta upp med honom, så hon letar efter flera killar vid sidan av, som kan ersätta honom, men det steget har hon inte tagit ännu, men kommer att göra det så fort hon har hittat en bra ersättare. En typisk parasitbrud.

... Om jag skall leka amatörpsykolog, alltså.

Mitt råd: Bryt upp med henne helt, innan hon bryter upp helt med dig. Skaffa dig bekräftelse på annat håll, typ några one night stands, eller en KK-relation med någon vettig brud. Snacka inte med det där exet mera. Hon gör dig bara illa, oavsett om hon vill det eller inte.

Som sagt bara en teori och var liksom ett sätt att få ett alternativ till "Be henne dra åt helvete"-råden som alla skrivit....btw varför springer alla omkring och vill ha bekräftelse? Har vi verkligen haft så dåliga föräldrar? :S
Citera
2006-12-04, 03:11
Medlem
Sneaky?s avatar
du r frvirrad min vn. slpp taget bara ska du se vem som springer efter vem senare. det finns 10 tusen tals brudar dr ute!!
Citera
2006-12-04, 08:46
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaky?
du r frvirrad min vn. slpp taget bara ska du se vem som springer efter vem senare. det finns 10 tusen tals brudar dr ute!!
10.000 eller mer? r du helt sker?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in