Citat:
Ursprungligen postat av BSO
Jas, det vet man. Klla tack.
Jag visste att ngon vill ha klla
s jag har letat. Tyvrr hittade jag inte det jag skte.
Men den hr fr duga tills vidare...
"Men det blev fr mycket nr sonen fr tre r sedan anklagade mamma fr att vara en dlig muslim fr att hon vgrade bra slja.
– Det var en pojke hr som tog med honom till moskn i Gamlestaden. Det var en predikant dr som hjrntvttade min son. Han sa att han mste bli renlrig. Han pstod att han mste lyssna p Gud, inte p sin mamma.
Jusuf var d bara femton r. Han frbjds att tervnda till moskns koranutbildning. Mamma tyckte att Jusuf i stllet skulle gna sig t boxningstrningen och skolan.
Men sonen gav upp idrotten och satsade i stllet p ett liv i harmoni med Allah. Han brjade odla skgg. Han vgrade att vidrra kvinnor. Han skolkade frn skolans religions- eller musiklektioner.
Nstan varje kvll smet han i vg till moskn. En dag gav sig Jusuf av till skolan i nya klder. Han hade kpt en fotsid muslimsk kldedrkt och en palestinsk sjal.
– Jag grt. Som han sg ut. Jag pratade med mina slktingar i Bosnien. De frskte vertala honom att sluta. Men det bet inte, sger mamman."
Mamman vgrar tro att sonen r terrorist
Egentligen letade jag efter en artikel, dr en muslimsk pojke berttade om sin tid i en Koranskola i Sverige, hur har lrde sig dr att hata och tycka illa on det vsterlndska livet osv. Som tur, han hade kommit till instinkt till slut att ngonting var fel. S han slutade med Koranskolan. ven hans mamma berttade om sin son i tidningen.
Kanske ngon annan har lnken till artiklarna????
Hr kan du lsa om judefientligt material, son stockholms mosken slde och kanske sljer fortfarande.
Mosk sljer judefientligt materia