• 1
  • 2
2006-12-03, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beabea

Sen är det väl inget som säger att det är just killen som måste lyfta luren efter första träffen?

Sant. Jag tror jag väntar och ser om hon ringer istället. Om inte ringer så är hon helt enkelt inte så intresserad.
Citera
2006-12-03, 22:30
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebbe
Sant. Jag tror jag väntar och ser om hon ringer istället. Om inte ringer så är hon helt enkelt inte så intresserad.

Nånstans i Sverige sitter en tjej och tänker precis likadant. Och det är förmodligen DIG hon tänker på. Så ta och ring nu
Citera
2006-12-03, 22:32
Medlem
Queen of ices avatar
Citat:
Många säger att man ska vänta två dagar innan man ringer (om man tagit ett nummer på krogen).

Men hur länge ska man vänta efter första dejten? Dvs, man har varit på en dejt som gick bra och det är underförstått att man ska träffas igen.

Hur lång tid bör man vänta innan man ringer och styr upp dejt nummer två?

Vad jag hatar det spelet! Ring när du vill och dejta när du vill!
Citera
2006-12-04, 10:49
Medlem
Colas avatar
Citat:

Men det beror ju helt på vad ni sa eller bestämde när ni skiljdes åt. Sa du "jag ringer dig", måste ju du ringa & tvärtom..
Citera
2006-12-04, 12:24
Medlem
Krabbs avatar
Finns som sagt inga "regler", men det är ju uppenbart att göra precis som man känner för och ringa direkt inte alltid är det lämpligaste, ökar risken för att tjejen ska känna att det inte finns något motstånd och bli ointresserad.
Så tyvärr måste man "spela spelet" ibland.
Tyckte dock ett litet bekräftelsemess lite senare på kvällen att man faktiskt menade vad man sa på dejten (att det var trevligt) kan vara en bra idé.
Lycka till!
Citera
2006-12-04, 13:20
Medlem
onits avatar
Citat:
Kvinnor brukar tappa intresset om man är för på...
??? Ar de intresserade fran borjan, lar de val sallan bli sa mycket mindre intresserade av att intresset ar besvarat?

Haller i ovrigt med Queen of Ice. Vad ar ni? Dagisbarn?

Anledning nummer ett till att jag har svart att tanka mig att borja dejta svenska man igen:

...de tror att sexuella relationer (inkl ons, kk, dating, partner, sambo mm) fungerar ungefar som fotboll.
Citera
2006-12-04, 22:47
Medlem
Banned.s avatar
Citat:

Nä jag skulle råda dig till att inte tänka så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in