Citat:
Ursprungligen postat av Druffy
Tråkigt med det där...
Jag VET att Cannabis orskade inte dina tvångstankar, utan din hjärna. Du försöker lugna ner oss med som denna "Men låt er inte luras att tro att ni har kontroll över drogen, för i slutändan är det den som har kontroll över er." (och fler) är bara skitsnack tyvärr, förresten du har gjort bara 1 inlägg...
OBS! Känn dig inte anklagad av mig... Jag får bara misstänksamma vibbar, som många kommer få också.
Om det nu är verkligen sant, så LYSSNA på mig: Sök hjälp, jag svär till 100% att du kommer må bättre, bara om du har mod nog att tro på det!
Vore snällt om du har ork att skriva en "tripprapport" av de du upplevt, skulle vara mkt intressant.
För det första VET du ingenting, cannabis och dess effekter är fortfarande en gåta..
Sen så är det klart att det är hans hjärna som skapar dessa tankar, (vad skulle det ananrs vara?) MEN han skulle antagligen aldrig ha fått dom utan CB'et, och man kan inte sära på folk och säga: du, du du men inte du kommer få konstiga tankar när du röker på.. det kommer eller inte kommer, måste inte komma direkt osv.. så var aktsam.
Jag röker cb så ofta jag kan, nu var det nog 2 månaders sen men när jag får tag på det blir det väll 1 gång i veckan (nej ingen storrökare), och jag vet riskerna (dom finns) men.. dom är inte stora. men dom finns
DOM FINNS!